brojač poseta

недеља, 24. октобар 2010.

Pričam sa Andželinom preko skajpa

Jednu od glavnih uloga u filmu Andželine Žoli ima glumac Branko Đurić Đura, a utiske sa seta u Budimpešti i poznatoj glumici prenela je Đurina supruga Tanja Ribač.

Tanja Ribič u poseti suprugu u Budimpešti

Slovenačka glumica i muzičarka Tanja Ribič, koju naša publika zna po ulozi u seriji “Naša mala klinika” provela je dva dana u Budimpešti gde je posetila supruga ali i upoznala slavni holivudski par.


- Prvi put idem u Budimpeštu otkad je Đura tamo. Došao je po mene u Ljubljanu, a kako i ja imam puno posla u poslednje vreme najčešće se vidimo samo preko skajpa. Jedan dan dok sam bila na snimanju “Naše male klinike” on me je iznenadio jer se na ekranu pojavio Brad Pit koji je bio u blizini i pozdravio čitavu glumačku ekipu. Isto nam se tako javila i Andželina sa malom Šajlo – kaže glumica.
- Andželina je ostavila jako lep utisak na mene. Ni malo nije razmažena, izuzetno je vredna i uopšte se ne ponaša kao diva ili zvezda. Pre svega je majka i deca su stalno oko nje. Jako je pažljiva prema svima i prva me je ona došla pozdraviti. Zanimaju je sudbine ljudi i uistinu nimalo ne živi u svetu holivudskih zvezda – priča Tanja.


Ona i Bred Pit su poput svakog drugog zaljubljenog para, priča slovenačka glumica i u šali dodaje da je ne brinu novinarski komentari da bi njen suprug mogao da padne na šarm svoje rediteljke.


- Uvek mi je geslo rečenica Gorana Bregovića: “Neka se piše, pa makar i dobro“, a što se tiče Andželine, u šali kažem da ćemo ako se ona i Đuro previše zagriju jedno za drugo, ja i Brad sigurno smisliti nešto.

Нема коментара: