brojač poseta

субота, 23. октобар 2010.

Maskirani napadači šipkama tukli biznismena Komadinića!

Dvojica napadača maskirana fantomkama pretukla su šipkama poznatog biznismena Radosava Komadinića (58) ispred njegove zgrade u novobeogradskom bloku 70! Napadači su izudarali Komadinića po glavi i nogama, pa pobegli!

1
Pretučen ispred svoje zgrade... Radosav Komadinić

Radosav Komadinić izjavio je za Press da se napad dogodio u sredu oko 22 sata kada se vraćao kući sa posla.

- Izašao sam iz svog automobila i krenuo ka zgradi. Prešao sam tridesetak metara kad su me metalnim šipkama napala dvojica maskiranih napadača. Uspeo sam malo da se izmaknem, ali me je jedan napadač zakačio šipkom po glavi. Brzo sam reagovao, bacio se na zemlju, zaštitio glavu rukama i počeo da se branim nogama. Dvojica napadača su nastavila da me tuku šipkama. Uspeli su da mi zadaju samo nekoliko udaraca po nogama. Onda su se pojavile komšije, pa su napadači pobegli - rekao je Komadinić.

Naš sagovornik kaže da je zadobio rasekotinu glave i nekoliko modrica po nogama.

- Policija je brzo stigla na mesto napada i obavila uviđaj, a pozvana je i Hitna pomoć. Odvezli su me u Urgentni centar, gde sam pregledan na neurohirurgiji i ortopediji. Lekari su konstatovali da imam rasekotinu na glavi i modrice po nogama. Na sreću, prošao sam bez preloma - rekao je Komadinić, i dodao:

- Napadači koji su se skrivali u žbunju bili su maskirani i nosili su fantomke. Nisam mogao da im vidim lica, jedino čega se sećam jeste da su bili obučeni u trenerke. Zaista ne znam zbog čega su me napali. Nisu mi ništa ukrali, tako da to verovatno i nije bio motiv napada. Osnovao sam nekoliko firmi i poznat sam privrednik i nekadašnji košarkaš i trener. Nikome se nisam zamerio, niti su mi upućivane bilo kakve pretnje prethodnih dana.

Ugledni biznismen kaže da bi voleo da se vidi lice u lice sa napadačima.

- Ne plašim se nikoga jer znam da se nikome nisam zamerio - rekao je Komadinić.

Radosav Komadinić osnivač je preduzeća „Marbo produkt" i „Reks promet", a bio je i većinski vlasnik hotela „Aleksandar palas" i poznatog restorana „Ke pasa". On je osnivač i većinski vlasnik firme „Ajskrim fektori", koja se bavi proizvodnjom sladoleda.

Нема коментара: