brojač poseta

четвртак, 15. април 2010.

Nikolić: Prodao sam stan i kupio sam novi, veći i još skuplji!

Lider SNS-a Tomislav Nikolić potvrdio je juče za Press da je prodao stan od 97 kvadrata u ulici Zorana Đinđića i da je kupio novi, veći i skuplji, takođe na Novom Beogradu, u koji će se useliti za šest meseci.

1
Podigao sam i pozamašan kredit da bih doplatio novi stan ... Tomislav Nikolić

On dodaje da je zbog kupovine novog stana podigao i kredit, a da će do useljenja živeti u „skromnom stanu jednog prijatelja".

- Tačno je, prodao sam stan kod „Beogradske arene" od stotinak kvadrata. To sam uradio i zbog obećanja koje sam dao, ali i iz ekonomskih razloga, jer cene kvadrata padaju, tako da sam uhvatio dobru priliku za cenu. U isto vreme, pronašao sam i novi koji mi odgovara - kaže Nikolić za Press.

Lider SNS-a dodaje da je prodaju starog i kupovinu novog stana prijavio Agenciji za borbu protiv korupcije i najavljuje da će dokumentaciju o stanu, kao i kreditu, pokazati kada se bude preselio.

- Stan sam prodao po ceni od 2.000 evra po kvadratu, a novi stan, u koji ću se useliti, ako bog da, za šest meseci, košta 2.500 evra kvadrat. Zbog doplate uzeo sam pozamašan kredit i sve to prijavio nadležnima - kaže Nikolić.

Na pitanje Pressa gde je novi stan, koliko ima kvadrata i koliko novca je morao da doplati, Nikolić kaže:

- Novi stan je takođe na Novom Beogradu, neću da vam kažem adresu, ali ne zbog sebe, već zbog čoveka od koga sam ga kupio, da on ne bi imao probleme. Jer, velike su pare u pitanju. Taj novi stan je dosta, dosta veći, pa je onda i kredit pozamašan. Nemam ništa protiv da vam Agencija za borbu protiv korupcije da sve podatke i da sve to objavite. A ja ću sve da ispričam kad se budem uselio. Tada ćete moći i da vidite novi stan - kaže Nikolić.

Lider SNS-a kaže da je i njegov sin Branislav prodao stan u Bulevaru Zorana Đinđića, koji se nalazio pored stana u kojem su živeli on i supruga Dragica, i dodaje da je to uradio pre više od dve godine. Na naše pitanje u čijem stanu sada živi i da nije to stan Aleksandra Vučića, Nikolić odgovora odrično.

- Ne živim u Vučićevom stanu, ali mogu da vam kažem da su mi se mnogi prijatelji javili da mi ponude privremeni smeštaj. E, pa, u jednom takvom živim kada sam u Beogradu, jer jedva čekam vikend da odem u moju Bajčetinu - kaže Nikolić.

U Agenciji za borbu protiv korupcije Pressu je rečeno da će podatke o imovini Tomislava Nikolića, kao i svih drugih javnih funkcionera, moći da nam dostave za dve, tri nedelje.

- Nadamo se da će do tada proraditi server i svi podaci o imovinskim kartama biti dostupni preko interneta. Trudićemo se da prvo na uvid javnosti stavimo podatke o republičkim funkcionerima - rekli su nam u Agenciji za borbu protiv korupcije.

Нема коментара: