brojač poseta

уторак, 20. април 2010.

Moja sestra Zorica nije Romkinja!

Ne želim ponovo da pokvarim odnose govoreći o njoj, ali moram da demantujem čaršijske priče da smo Romi!

1

Ljubivoje Brunclik, brat folk pevačice Zorice Brunclik, ogorčen je na čaršijske priče da je njegova sestra Romkinja! To je poručio prilikom posete Pressa njegovom domaćinstvu na periferiji Smedereva. Sudeći prema izgledu dvorišta i objekata koji se tu nalaze, Ljubivoje živi veoma skromno.

Brunclika smo zatekli dok hrani kokoške u dvorištu. Odazvao se pozivu da dođe do kapije, ali nam je ljubazno objasnio da ne želi da priča o odnosu sa sestrom.

Svađaju me sa sestrom

- Jedva sam uspeo da se pomirim s njom pre pet godina, bili smo u svađi zbog novina! Sve što kažem, oni mogu da iskoriste protiv nje, a ja to ne želim. Ne želim da ponovo pokvarim odnose s njom. Evo, sad imam neke novine kojima nisam hteo ništa da kažem iako su navaljivali, a oni su objavili sve i svašta, izvlačili su tamo neke situacije od pre nekoliko godina, iako ja nisam ništa pričao. Nije istina to što pišu da smo Romi! Pošto se i ja bavim muzikom, da sam Rom, svirao bih po tim njihovim svadbama! Eh, koliko bi tu para bilo. Ali, nismo Romi, majka nam je Šumadinka, a otac Slovak - kaže Ljubivoje.

Na pitanje da li podržava Zoricu u popularnom rijalitiju „Farma", Ljubivoje odgovara:

- Podržavam, kako ne podržavam. Voleo bih da pobedi!

Sukob sa Minom

Zorica, koja je jedan od favorita za pobedu sudeći po broju glasova, boravak na „Farmi" će upamtiti po prekidu prijateljstva sa folkerom Milošem Bojanićem. Nakon Miloša, na žulj joj je stala i nova cimerka Mina Kostić.

3
Nit svile, nit kadife... Kuća u Smederevu u kojoj živi brat Zorice Brunclik

Naime, Brunclikova je rekla koleginici da naseče luk za ručak i opere vangle, što je Mina odbila tvrdeći da niko ne može da joj naređuje i Zorici je naglasila da joj se ne obraća sa visine. Raka je savetovao Minu da ne sme tako brzo da plane i da će „izgoreti kao osigurač". Mina je pomenula da njih dve imaju neraščišćene račune, jer ju je Zorica navodno prozivala što „nije pročitala nijednu knjigu Isidore Bjelice, a mnoge je započela".

Нема коментара: