brojač poseta

субота, 09. јануар 2010.

Žena premijera Severne Irske priznala aferu sa tinejdžerom

Supruga severnoirskog premijera Petera Robinsona, Ajris (60), priznala je da je pre dve godine imala aferu sa mnogo mlađim muškarcem, pa je zbog griže savesti pokušala da se ubije.

1
Srećni dani... Ajris i Peter Robinson
Srećni dani... Ajris i Peter Robinson

Gospođa Robinson, inače majka troje dece, bila je u tajnoj ljubavnoj vezi sa Kirkom Mekemblijem, koji je u vreme afere imao samo 19 godina.

Ajris Robinson je poslanik u parlamentu Irske i 40 godina je u braku sa sadašnjim premijerom. Nakon što je suprugu priznala aferu i pokušaj samoubistva, ona je najavila da se povlači iz politike zbog borbe s depresijom.

- Svi plaćaju cenu za moje postupke. Jako mi je žao. Počelo je sasvim nevino. Nažalost, kasnije smo imali vezu. Nije bilo emocija, ali moji postupci uništili su moj život i živote ljudi oko mene - navela je Ajris u pisanoj izjavi koju je njen suprug pročitao na konferenciji za novinare u njihovom domu u Dandonaldu.

Ajris je priznala da je želela da se razvede znajući da je izneverila supruga, ali da je on bio taj koji je insistirao da spase brak.

- Volim suprugu i uvek sam joj bio veran. U duhu ljudskosti i pokajanja, Ajris ima moj oproštaj. Ali, još bitnije, znam da joj je Bog oprostio - rekao je Robinson novinarima.

Priznanje je ostavilo i javnost i političare bez teksta.

2
Godine nisu problem...Gospođa Robinson i njen mlađani ljubavnik Kirk Mekembli
Godine nisu problem...Gospođa Robinson i njen mlađani ljubavnik Kirk Mekembli

Gospođa Robinson i sada 21-godišnji Kirk upoznali su se u martu 2008. na sahrani njegovog oca koji je bio prijatelj poslanice. Veza je trajala kratko, a Ajris je za svoj „izlet" van braka okrivila depresiju.

Prema navodima britanskih medija, gospođa Robinson je pomogla svom ljubavniku i njegovom prijatelju da otvore kafić u Belfastu. Ona je čak pismeno garantovala za njega.

- Stalno je dolazila u kafić. Satima je pila kafu. Kirk je otvoreno koketirao s njom. Videlo se da se nešto događa - izjavio je prijatelj Kirka Mekemblija, i dodao da su svi njegovi drugovi mislili da je neobično to što se njih dvoje tako dobro slažu, uprkos tome što je ona 39 godina starija.

Нема коментара: