brojač poseta

уторак, 05. јануар 2010.

Prete da će me obesiti!

Kažu da će me obesiti na trgu, gađati jajima i posipati brašnom. Sram ih bilo! Ja sam predstavljala sebe, a ne Crnu Goru!

1

Najkontroverznija ukućanka „Velikog brata" Dragica Janičić otkriva da joj pojedini Crnogorci prete jer smatraju da ih je osramotila u popularnom rijaliti-šouu.

- Čula sam priče da će me obesiti na trgu, gađati jajima i posipati brašnom, ali ništa od toga nisam doživela. Ukoliko do toga dođe, to će biti njihova sramota, ljubomora i zloba, jer u „Velikom bratu" nisam predstavljala Nikšić već sebe. Moja porodica i prijatelji su ponosni na mene, a za ostale me baš briga šta misle - kaže Dragica.

Ona ističe da je u Podgoricu doputovala poslednjeg dana prošle godine i slobodno prošetala glavnim gradom, a kasnije i Nikšićem.

- Jedva čekam da mi neko izađe na megdan. Ja sam od svih Crnogoraca najduže ostala u tom šou-programu i pokazala da sam jaka. Neki su mi na ulici govorili - bravo, majstore! Gospodin koji me je dugo muvao pre ulaska u kuću rekao mi je da sam ga razočarala, dok mi je drug zamerio što pre ulaska nisam smršala. Trenutno mi prija da budem sama jer sam u stanju apatije, izgubila sam pojam o vremenu, ali se polako vraćam u normalu - kaže pesnikinja iz Nikšića, i dodaje da trenutno nema dečka.

- Momak sa kojim sam bila u vezi zvao me je još dok sam bila u Beogradu, ali nisam mu se javila. Juče sam mu rekla da je pogrešio broj. Teško je bilo biti moj dečko i pre ulaska u kuću „Velikog brata", a sada je još teže. Ja biram i sa kim ću da sedim za stolom, a kamoli sa kim ću biti u vezi - kaže za Press Dragica.

Ona navodi da će ostati u kontaktu sa bivšim ukućankama Jovanom, Mirjanom i sestrama Ralev, dok je muški deo ekipe apsolutno ne zanima.

Нема коментара: