brojač poseta

уторак, 01. децембар 2009.

Policajac prebio invalida!

Momir Macura (39) iz Surčina, koji je od rođenja invalid sa teškim deformitetom ruke, brutalno prebijen prilikom rutinske kontrole policijske patrole. Macura tvrdi da je pretučen bez ikakvog razloga

s
Macura obliven krvlju posle pendrečenja

Brutalno prebijen... Macura obliven krvlju posle pendrečenja

Policajac iz stanice Savski venac brutalno je pretukao invalida Momira Macuru (39) iz Surčina posle rutinske kontrole u centru Beograda! Macura, koji je od rođenja invalid sa teškim deformitetom desne ruke, kaže za Press da je prebijen bez ikakvog povoda i da je zadobio više od 20 udaraca pendrekom po glavi!

Incident se dogodio u subotu uveče na autobuskoj stanici na Zelenom vencu u centru Beograda. Momir Macura kaže za Press da je sa društvom u gradu gledao fudbalski derbi Crvena zvezda - Partizan i da je posle utakmice krenuo kući u Surčin.

Momir Macura sa legitimacijom sa posla

Stradao ni kriv ni dužan... Momir Macura sa legitimacijom sa posla

- Oko 22 sata otišao sam na stanicu da sačekam autobus na liniji 75. Nameravao sam da idem do Bežanijske kose, a onda da presednem za Surčin. Dok sam čekao autobus, naišla je policijska patrola. Dvojica policajaca zatražila su mi ličnu kartu i ja sam im je dao - kaže Macura i dodaje:

Tortura u policijskim kolima

- Dok su proveravali moju ličnu kartu, iz novčanika mi je ispao drugi dokument, isprava Vojnog centra u kojem sam zaposlen. Samo sam hteo da je podignem, jer mi ta isprava mnogo znači. Zamolio sam policajce da povedu računa o mojim dokumentima. Policajac mi je na to rekao da sam drzak i da će pozvati patrolu da me privede. Pitao sam: „Zašto me privodite?", odgovorili su mi: „Zato što si drzak!" Tada sam rekao: „Privedite me. Ništa nisam uradio, ali me privedite."

Macura kaže da su na Zeleni venac ubrzo došla policijska kola.

- Nisu mi stavili lisice na ruke, samo su me ugurali na zadnje sedište. Pored mene je seo jedan policajac i krenuli smo u stanicu. U jednom trenutku vozaču je kolega nešto javio preko motorole. Počeo je da viče: „Pi... ti materina. Ti ćeš da budeš drzak!" Nisam mogao da verujem šta priča. Rekao sam mu da mi ne psuje majku, a on je nastavio. Samo sam rekao: „Znači i ja tebi treba da psujem majku kad se tako ponašaš„ - ispričao je Macura.

Završio u Urgentnom centru

Naš sagovornik je rekao da je u tom trenutku policajac zaustavio automobil.

- Izvadio je pendrek koji je bio ispod sedišta, okrenuo se i počeo da me udara po glavi! Udarao me je krvnički, sigurno dvadeset puta! Bio sam skroz krvav, umalo se nisam onesvestio! Krenuli smo dalje, a onda sto metara dalje ponovo je stao i nastavio da me udara! Drugi policajac je sedeo kao da se ništa ne dešava. Onako krvavog uveli su me u stanicu Savski venac u Savskoj ulici - priča Macura, koji je hteo da pozove advokata.

a

fakti

4. avgust 2008. - Trojica policajaca iz Kuršumlije privela su zbog navodne krađe dvojicu Roma i brutalno ih pretukla da bi priznali krađu vodomera. Pravi kradljivci ubrzo su otkriveni

12. novembar 2008. - Žarko Đurić i trojica njegovih drugova pretučeni su u policijskoj stanici u Valjevu. Prethodno su primorani da urade po 100 čučnjeva i 20 sklekova

15. novembar 2008. - Četvorica policajaca maltretirala trojicu studenata kod brod restorana „Povetarac" na Novom Beogradu i naredili im da se skinu goli

19. mart 2009. - Policajac Miljan Raičević (25) ubio Đorđa Zarića (24) iz Jakova. Policajac osuđen na sedam godina zatvora

- Tada su uzeli mobilni telefon. Rekli su mi da ću zvati advokata kada se sve završi. Onda su me odveli u Urgentni centar. Pregledan sam i ušivena mi je rana na glavi, a onda su me ponovo odveli u stanicu. Slikali su me i podneli krivičnu prijavu jer sam navodno napao službeno lice! Napisali su u prijavi da sam gurnuo policajca u rame i da je posle toga ovaj uzvratio. Morao sam da potpišem četiri izveštaja, ali mi nisu dali nijedan - priča Macura.

U policiji su nam rekli da je protiv Momira Macure podneta krivična prijava zbog napada na službeno lice, a da će istraga utvrditi šta se desilo u automobilu na putu od Zelenog venca do stanice. Pretučeni invalid tvrdi da je prebijen bez ikakvog povoda.

- Do sada nisam bio osuđivan, niti imam dosije u policiji. Rođen sam sa teškim deformitetom desne ruke, zbog čega sam 70 posto invalid. Kako sam mogao da napadnem policajca? Nisam bio drzak, policajci su me vređali . Samo sam čekao autobus da odem kući. Nisam pravio probleme, a završio sam u Urgentnom centru i sa krivičnom prijavom - priča očajni Macura.

1 коментар:

Анониман је рекао...

BIju, biju, dobro da je izvukao zivu glavu. Samo njihove zrtve i njihova porodica znaju ko su i kakav je zivot s njima. Savet je obilaziti ih u sto vecem luku.