brojač poseta

уторак, 13. октобар 2009.

Rađam samo sinove!

Suđeno mi je da imam samo mušku decu. Sukob sa Sašom Popovićem izmislili su zlobnici, osvojiću svetsku muzičku scenu. Gradim velelepnu vilu na Fruškoj gori

Dara Bubamara

Snimila duet sa reperom Big Alijem... Dara juri inostranu karijeru

Folk zvezda Dara Bubamara u intervjuu za Press najavljuje osvajanje svetske muzičke scene, tvrdi da nije izbačena iz „Grand produkcije", i otkriva da na Fruškoj gori gradi velelepnu vilu, u kojoj će živeti sa suprugom Milanom i sinom Konstantinom.

- Suprug i ja nedavno smo kupili prelep plac na Fruškoj gori, koji je totalno izolovan od buke. Poznate arhitekte su, po mojim zahtevima, projektovale vilu u španskom stilu, koja će biti kao hacijenda. Pored glavne kuće, u kojoj ću sa porodicom živeti dok sam u u Srbiji, biće i nekoliko pratećih objekata i veliki bazen - kaže Dara.

Planiraš li proširenje porodice? Da li posle sina priželjkuješ ćerku?

- Naravno da planiramo proširenje porodice. Ali, neka se to spontano desi, jer mi ne pada na pamet da rađam decu kao mašina. Obožavam mušku decu i oduvek znam da ću imati dva dečaka. Tako vam je to - neki po svaku cenu žele mušku decu, a rađaju samo ćerke, a meni je suđeno da rađam samo sinove.

Rada Manojlović

Dopada mi se Rada Manojlović

Koga ceniš u „Zvezdama Granda"?

- „Zvezde Granda" su odlične! Podržavam ideju da se talentovanim ljudima, posebno mladim, pruži šansa da naprave karijere. Naravno, među njima ima onih koji imaju harizmu, ali i onih koji neće napraviti nikakav uspeh. Dopadaju mi se Rada Manojlović, Darko Lazić i Slobodan Vasić.

Završavaš novi album. Da li publika može da očekuje i drastičnu promenu imidža?

- Novi CD biće drugačiji od prethodnog jer nikad nisam želela da ponavljam nešto što je već postiglo uspeh. U svakom slučaju, ostaću ona Dara kakvu publika voli. Pored ovog albuma, snimam i CD na engleskom jeziku, na kome će se naći i duet sa reperom Big Alijem. Ovo je pravi trenutak da osvojim i svetsku muzičku scenu. Promeniću i imidž. Svakodnevno vežbam u teretani, i to po tri sata, jer želim da liniju dovedem do savršenstva. Nije lepo videti zapuštenu ženu na estradi. Možda ću promeniti i boju kose.

U medijima se spekuliše da te je Saša Popović izbacio iz „Grand produkcije". Ko će objaviti tvoj novi CD?

- Saša i ja smo u sjajnim odnosima i u stalnom kontaktu. On je moj Novosađanin i poznato je da sam njegova miljenica. Naš sukob inscenirali su zlobnici i, na njihovu žalost, nisu ništa postigli. Nedavno smo čak pričali o mom novom albumu. Sale je surovi profesionalac, a „Grand" i ja smo uvek imali odličnu saradnju i mislim da će tako biti i sa novim CD-om. Ako je Popović rekao da će praviti čistku u svojoj produkciji, sasvim sigurno nije mislio na mene. Zna se ko su najtiražnije pevačice - Brena, Seka, Ceca, Viki, i ja!

Нема коментара: