brojač poseta

недеља, 16. август 2009.

Pospana Turkinja nastradala kod Umčara

Zasad neidentifikovana turska državljanka (39) poginula je, dok su četiri osobe teško povređene u saobraćajnoj nesreći koja se juče nešto pre 18 sati dogodila na autoputu, između Umčara i Malog Požarevca, u pravcu ka Beogradu

Pospana Turkinja nastradala kod Umčara

„Tojota" na krovu... Premor je ponovo uzeo danak

Naime, nastradala Turkinja upravljala je „tojotom-avensis" karavan i prema nezvaničnim informacijama, pri velikoj brzini, u blagoj krivini, izgubila je kontrolu nad vozilom koje se zakucalo u bankinu između kolovoznih traka, te nekoliko puta prevrnulo, da bi naposletku završilo na krovu i zapalilo se nekoliko desetina metara dalje od prvog udarca.

Prema rečima jednog od policajaca koji su preusmeravali vozila ka obližnjoj obilaznici, nastradala je sasvim sigurno zaspala za volanom i trgla se u momentu kada je vozilo već počelo da krivuda po traci, pokušavajući da zakoči, o čemu svedoči i nekoliko metara dugačak trag guma od kočenja, ali je na nesreću bilo prekasno da išta više učini.

- Vozio sam za tim automobilom nekih pet-šest kilometara i primetio da sve više, gotovo, nekontrolisano ubrzava - prepričava poslednje trenutke pred sudar jedan od očevidaca, preneraženi vozač „fijata".

- Primetio sam da se sve više približava bankini i udarac je već bio neizbežan kada sam video da vozač pokušava da ukoči i eventualno izmanevriše... „Legao" sam na kočnicu i ukopao auto u mestu, moleći Boga da me ne pokupi neki od ovih koji su bili iza mene... Netremice sam gledao kako „tojota" leti kroz vazduh i pada na bankinu... Zatim je počela da gori... Začuli su se jauci... Neki od nas su pritrčali da pokušaju da pomognu, drugi da zaustave saobraćaj da ne dođe do lančanog sudara - govori očevidac isprekidano, trudeći se da ne gleda ka olupini „tojote" i lešu kraj njega.

U automobilu su se, osim nastradale Turkinje, nalazili i njen suprug, dvoje maloletne dece i sestra, koje su sa teškim povredama ubrzo nakon udesa ekipe Hitne pomoći prebacile na odeljenje reanimacije beogradskog Urgentnog centra.

Нема коментара: