brojač poseta

уторак, 11. август 2009.

Nasilje u Kragujevcu: Vlasnik pumpe pretukao radnika bejzbol palicom!

Policija uhapsila Zorana M., vlasnika benzinske pumpe „Boks petrol", koji je naneo teške telesne povrede radniku Branku Stefanoviću (51)!

Obogaljio me je, kuda ću sada ovako polomljen ne znam ni sam ... Branko Stefanović

Vlasnik benzinske pumpe „Boks petrol" Zoran M. (50) iz Kragujevca pretukao je bejzbol palicom svog radnika Branka Stefanovića (51) i naneo mu teške telesne povrede. Kako je saopštila Policijska uprava u Kragujevcu, Zoranu M. određen je policijski pritvor, a povređeni radnik nalazi se na lečenju u kragujevačkoj bolnici zbog višestrukog preloma lakta desne ruke.

Kako je navedeno, Zoran M. je u nedelju nešto posle 20 sati, posle kraće verbalne rasprave oko neraščišćenih radno-pravnih odnosa, u prostorijama benzinske stanice više puta bejzbol palicom udario Branka Stefanovića. Ovaj je od udaraca zadobio teške telesne povrede, navedeno je u policijskom saopštenju, u kojem se dodaje da će Zoran M. posle isteka mere zadržavanja u trajanju do 48 sati uz krivičnu prijavu biti priveden istražnom sudiji Opštinskog suda.

Oporavak godinu i po dana

Branko Stefanović kaže da mu lekari prognoziraju čak godinu i po dana oporavka.

- Ne znam od čega ću živeti za to vreme. Treba da mi ugrade neke metalne pločice u lakat i sada se pitam šta ću da radim ako ostanem nesposoban za posao. Moraću da tužim pašenoga - kaže Branko.

Branko Stefanović, koji radi u obezbeđenju na pumpi, od nedelje se nalazi na Ortopediji kragujevačkog Kliničkog centra. Njemu je bejzbolkom polomljen lakat desne ruke na nekoliko mesta, a ima i modrice po čitavoj levoj strani tela i povređena rebra.

On kaže da je u nedelju uveče stigao na posao u 20 sati, a da ga je gazda, sa kojim je inače i pašenog, desetak minuta posle toga pozvao u svoju kancelariju.

- Čim sam ušao unutra, on je već bio veoma nervozan, kao danima ranije. Počeo je da me napada da pričam okolo kuda se on kreće i šta radi. Tvrdio sam da sa tim nemam veze. Pašenozi smo, nikada se nismo svađali, ili smo dobro ili ne govorimo. Nismo se nikada ni tukli - pričao nam je juče Branko u bolesničkoj sobi.

Povređeni Stefanović tvrdi da se sa pašenogom nije posvađao oko para.

- Ni sam ne znam koja je reč bila presudna da on uzme tu palicu i krene na mene. Udarao me je sa svih strana, a ja sam podmetnuo desnu ruku da sprečim udarac po rebrima. Posle nekoliko zamaha potegao je palicom nešto više, uplašio sam se da me ne udari po glavi i nekako mu levom rukom oteo palicu. Obogaljio me je. Radim kao čuvar godinama posle gubitka posla u „Zastavi". Kuda ću sada ovako polomljen ne znam ni sam - jada se Branko.

On kaže da već dve noći ne može da spava od bolova, s leve strane ga bole rebra, a s desne ima smrvljenu ruku.

Izubijan... Branko Stefanović će morati dugo da se oporavlja od povreda koje je zadobio na radnom mestu

Izubijan... Branko Stefanović će morati dugo da se oporavlja od povreda koje je zadobio na radnom mestu

- Pred očima mi je po čitavu noć scena kako me Zoran udara. Plašim se da li ću ikada više moći da pomerim ruku u laktu. Naročito se brinem jer izdržavam ženu koja ne radi i sina studenta - kaže pretučeni radnik.

Vlasnik pumpe Zoran M. tokom današnjeg dana biće saslušan pred istražnim sudijom opštinskog suda u Kragujevcu.

Нема коментара: