brojač poseta

четвртак, 23. јул 2009.

Uz petlju i kolaps!

Počinje izgradnja nadvožnjaka i obnova tramvajske pruge. Zbog radova pored Hipodroma na godinu dana se zatvrara za saobraćaj i deo Bulevara vojvode Mišića do Topčiderske ulice

Deo Bulevara vojvode Mišića, sve do Topčidarske ulice, od sutra pa u narednih godinu dana biće zatvoren za saobraćaj! Ova deonica puta neće funkcionisati zbog početka pripremnih radova i izgradnje petlje "Hipodrom" kod Careve ćuprije.

VOZAČI IMAJTE STRPLJENJA

Prema Bajićevim rečima, Bulevar vojvode Mišića i pružni prelaz za saobraćaj će biti zatvoreni do sledeće jeseni, pa vozači koji su koristili ovaj pravac treba da imaju strpljnja, kao i da prate postavljenu saobraćajnu signalizaciju.

- Radovi na konstrukciji objekta su zahtevni i kompleksni zbog premošćavanja postojeće pruge, i to bez zaustavljanja železničkog saobraćaja koji je na ovom pravcu učestao. Iznad Bulevara vojvode Mišića grade se prilazne konstrukcije ukupne dužine oko jednog kilometra, dok sama raskrsnica sa Paštrovićevom ulicom predstavlja gredni most dužine 100 metara sa stubovima koji se temelje na dubinama od 12 metara kako bi se dobio siguran oslonac za saobraćajnicu - objasnio je Bajić.

Pored velikih radova koji su otpočeti ove nedelje u Požeškoj ulici, u blizini ove saobraćajnice, novo gradilište doprineće da se u ovom delu Čukarice od septembra napravi opšti kolaps u saobraćaju.

Međutim, pored Bulevara vojvode Mišića, na delu od Radničke do Topčiderske ulice za saobraćaj će biti zatvoren i postojeći prelaz preko železničke pruge, dok će za sugrađane koji idu ka Hipodromu biti prohodna Paštrovićeva ulica iz pravca Požeške.

Trokraka raskrsnica

Osim izgradnje novog nadvožnjaka, biće rekonstruisan Bulevar vojvode Mišića i obnovljena tramvajska pruga na ovom delu. Sam nadvožnjak će sa po dve saobraćajne trake u svakom smeru biti široka i moderna trokraka raskrsnica sa prilaznim rampama, koje će omogućiti nesmetano kretanje u pravcu Banovog brda ili dalji prolaz Bulevarom vojvode Mišića.

Branko Smiljanić, zamenik sekretara za saobraćaj, kaže za Press da će zbog radova na petlji saobraćaj biti zatvoren, ali da se u narednih mesec i po dana ne očekuju veće gužve, jer se većina Beograđana u ovom periodu nalazi van prestonice.

- Početak radova u Požeškoj ulici i na petlji su planirani za ovo vreme jer su Beograđani tada na odmoru i manje su gužve u saobraćaju. Od septembra se očekuje veći broj vozila u prestonici, ali vozači imaju sasvim dovoljno alternativnih pravaca kako bi zaobišli ova dva gradilišta. Apelujemo na građane da za lokalni saobraćaj oko zone radova kod petlje vozilima mogu da koriste ulice Sanje Živanović i Banjičkih žrtava. Za vozila koja dolaze iz pravca Ibarske magistrale savetuje se isključenje na obilaznicu i Kružni put, kako bi se izbegle gužve u Radničkoj ulici. Druga mogućnost za vozače su pravci Topčiderska zvezda, Milošev konak, Rakovički put, kao i prelazi preko Košutnjaka - rekao je Smiljanić.

Fakti

- Radovi na izgradnji petlje "hipodrom" koštaće 1,8 milijardi dinara, a izvodiće ih firme "Ratko Mitrović niskogradnja", "Novkol" i "Hidropromet inženjering"

- Deo Bulevara vojvode Mišića, od Radničke do Topčidarske ulice, za saobraćaj će biti zatvoren do sledeće jeseni

Veća bezbednost

Nenad Bajić, PR Direkcije za gradsko građevinsko zemljište, kaže za Press da je petlja "Hipodrom" deo izgradnje prve faze saobraćajnice UMP, u okviru koje se gradi i most preko reke Save na Adi Ciganliji.

- Za ovaj važan objekat infrastrukture grad će izdvojiti 1,8 milijardi dinara iz sredstava naknade za uređivanje građevinskog zemljišta. Izgradnjom nadvožnjaka kod Careve ćuprije ukinuće se ukrštanje drumskog i železničkog saobraćaja na poziciji Paštrovićeve ulice, čime će se povećati bezbednost i ubrzati saobraćaj prema Banovom brdu, kao i prema centralnim delovima grada - rekao je Bajić.

Radove na petlji "Hipodrom" obavljaće firme "Ratko Mitrović niskogradnja", "Novkol", kao i "Hidropromet inženjering".

Нема коментара: