brojač poseta

уторак, 21. јул 2009.

Mitar Mirić: Napustio sam „Grand" jer mi Saša Popović nije dao ni žutu banku!

Folk pevač Mitar Mirić napustio je „Grand produkciju" i svoj novi album objavio je pod etiketom „Vujin rekordsa"!

Mitar Mirić

Rastanak uz teške reči... Mitar Mirić napustio „Grand" i Sašu Popovića

Saša Popović

Nekadašnji ekskluzivac najveće izdavačke kuće na Balkanu osuo je drvlje i kamenje po Saši Popoviću koji se, kako kaže Mirić, premišljao da li da objavi njegov novi CD jer je počeo „da otkačinje starije pevače".

- Postalo mi je jasno da od Saše Popovića ni žutu banku ne bih dobio. Taj čovek ni pekaru hleb ne bi dao! - rekao je Mirić za „Svet", i dodao: - Izgleda da je zaboravio kako je svojevremeno preda mnom klečao moleći me da za „Grand" snimim album. Ipak, ne ljutim se, baš me briga. To je završena priča.

Čelnik „Granda" Saša Popović, koji se sa suprugom Suzanom Jovanović i ćerkom Aleksandrom odmara u italijanskom Linjanu, juče je bio nedostupan za komentar.

Нема коментара: