brojač poseta

петак, 12. јун 2009.

Verovali ili ne: Slavio rođenje ćerke, bacio bombu na trubače!

Z. Đ. iz užičkog naselja Pora bacio u svom dvorištu bombu na trubače za vreme proslave rođenja ćerke! U strahovitoj eksploziji lakše povređena petorica trubača orkestra Vidoja Filipovića

Z. Đ. iz užičkog naselja Pora bacio je u svom dvorištu bombu na trubače za vreme proslave rođenja ćerke! U strahovitoj eksploziji od gelera su povređena petorica trubača orkestra Vidoja Filipovića iz Milićevog Sela kod Arilja! Trubačima je ukazana pomoć u užičkoj bolnici, a u eksploziji bombe uništeni su dve trube i bubanj.

Hteo sam što bučnije da proslavim rođenje deteta. Bomba je u letu zakačila granje i pala pored trubača ... Z. Đ., DOMAĆIN BOMBAŠ

Hteo sam što bučnije da proslavim rođenje deteta. Bomba je u letu zakačila granje i pala pored trubača ... Z. Đ., DOMAĆIN BOMBAŠ

Veselje povodom rođenja drugog deteta Z. Đ. je organizovao preksinoć ispred svoje kuće u naselju Pora. Na slavlje koje je počelo oko 21 čas došli su rođaci, prijatelji i komšije Z. Đ. U međuvremenu su došli i trubači orkestra Vidoja Filipovića.

Dva sata kasnije odjeknula je strahovita eksplozija u dvorištu, a potom su se čuli jauci, kuknjava pa je nastala opšta bežanija! Trubači su pali kao pokošeni!

- Z. Đ. je usred proslave bacio bombu u drugi kraj dvorišta. Međutim, "kašikara" je zakačila granu drveta i eksplodirala nasred dvorišta! Bilo je stravično, mislio sam da je poginulo nekoliko ljudi! Nastale je panika, jer je mnogo ljudi bilo na proslavi, pa mnogi nisu znali šta se dogodilo u dvorištu. Trubači su ležali na travi i previjali se od bolova - pričaju očevici.

Na sreću, članovi orkestra zadobili su lakše povrede.

- Oko 23 časa čuo se jak prasak, a potom sam video čoveka da je pao, neki su kukali. Nismo znali šta se dogodilo. Članovi mog orkestra pali su na zemlju, neki su kukali - kaže Vidoje Filipović, šef orkestra.

Pevač Vesko Simić zadobio je lakše povrede od gelera.

- Basista je bacio bas i počeo da zapomaže, a ja sam osetio vrelinu i bol u leđima! Kao da me je neko udario motkom, pa sam legao. Ljudi su se okupili oko mene i vikali: "Umire čovek!" Uzvraćao sam im da mi nije ništa - kaže Vesko Simić.

Lakše povrede zadobili su i trubači Zoran Dimitrijević, Miodrag Marjanović, Jakov Radojičić i Nebojša Zirković, koji su uspeli da se automobilom prevezu do užičke bolnice, gde im je ukazana pomoć.

DRAMA... Trubači zbrinuti u bolnici u Užicu

DRAMA... Trubači zbrinuti u bolnici u Užicu

Domaćin Z. Đ. policiji je rekao da je hteo da što bučnije proslavi rođenje ćerke.

- Uzeo sam defanzivnu bombu "M75" i bacio je što sam jače mogao, prema pustom i praznom delu dvorišta. Međutim, bomba je verovatno u letu zakačila grane stabla i pala, a potom eksplodirala na svega pet-šest metara od trubačkog orkestra - rekao je očajni Z. Đ.

Tokom policijskog saslušanja, Z. Đ. se pokajao zbog nepromišljenosti, a poznanici za njega kažu da nije sklon takvim ispadima. Ipak će, najverovatnije, morati na sud, zbog izazivanja opšte opasnosti i nedozvoljenog držanja oružja i eksplozivnih naprava.

Нема коментара: