brojač poseta

четвртак, 11. јун 2009.

Sudija Okružnog suda drškom od pištolja udario vlasnika kafića!

Sudija Okružnog suda u Kragujevcu Dragan Leković (53) nakon kraće svađe drškom od pištolja udario je u glavu Kragujevčanina Ivana Riznića (45), saopštila je kragujevačka policija.

Ivan Riznić

Samo sam ga pitao zašto turira motor u devet uveče ... Ivan Riznić

Sudija je nakon incidenta sam pozvao policiju, a Rizniću je pružena lekarska pomoć. Sve se dogodilo u utorak uveče ispred tržnog centra u naselju Erdoglija.

Svađa je izbila u Kopaoničkoj ulici ispred kafića „X", čiji je vlasnik Riznić. Prema njegovim rečima, Leković je oko 21 sat parkirao svoj motor na parkingu ispred kafića, gde je Riznić sedeo sa suprugom, šestogodišnjim detetom i prijateljima. Riznić je tada sudiji Lekoviću zamerio zbog buke.

- Pitao sam ga zašto se mangupira i turira motor u devet uveče. Skinuo je kacigu i iz torbice pod miškom izvadio pištolj. Pošao je ka meni psujući i ispred moje kafane udario me drškom po glavi. Zaneo sam se... Dograbio sam trotinet mog sina da se njime odbranim i pošao za njim. On je krenuo koji metar niz ulicu, ka zgradama. Supruga je pokušala da me stigne i stala je ispred mene. Sudija je tada, držeći još uvek pištolj u ruci, opalio jedan metak. Čaura je nađena na travnjaku - kaže Riznić, koji na glavi ima tri kopče, a oko mu je potpuno zatvoreno.

Kako saznajemo, sudija Leković je policajcima ispričao „malo drugačiju" priču.

- Sudija kaže da je parkirao motor kraj zgrade u kojoj mu živi majka, kojoj je nosio lekove. Rekao je da je čuo dobacivanje i psovke, ali, kako nije poznao osobu koja psuje, pomislio je da je to zbog toga što je sudija. Leković je objasnio da je Riznić pošao ka njemu zamahujući metalnim dečjim trotinetom. Sudija kaže da je Riznića tada udario pesnicom jednom ili dva puta i da je odmah pokušao da pobegne u zgradu pored one u kojoj mu živi majka. Kako je zgrada bila zaključana, a Riznić ga je već sustigao, tada je, ispričao je, izvadio pištolj, zapretio da će pucati i ispalio hitac u vazduh. On tvrdi da je izvadio pištolj tek kada je shvatio da su vrata zgrade zaključana i da ne može da pobegne - kaže Pressov izvor iz policije, i napominje da Leković ima dozvolu za nošenje i posedovanje pištolja.

Pretučen... Riznić ima tri kopče

Pretučen... Riznić ima tri kopče

Uviđaj ispred tržnog centra „Erdoglija", u okviru koga je i Riznićev kafić, trajao je do jedan sat iza ponoći, pa ujutru sve do devet sati. Ulica je bila zatvorena, a tražila se čaura ispaljenog projektila. Oba učesnika u događaju dala su krv na analizu koja će pokazati da li je neko bio pod dejstvom alkohola ili droga.

Kragujevačka policija podneće krivičnu prijavu protiv sudije Lekovića zbog sumnje za izazivanje opšte opasnosti i nanošenje lake telesne povrede. U Okružnom sudu u Kragujevcu kažu da će, ukoliko tužilaštvo podnese zahtev za sprovođenje istrage, preduzeti sve zakonom predviđene mere.

Нема коментара: