brojač poseta

уторак, 16. јун 2009.

Strašan propust policije i lekara: Pustili ludaka da zakolje komšiju!

Duševni bolesnik Slobodan Ivković (58) ubio u Ždeglovu Bojana Đokića (17), a njegove roditelje teško ranio. Slobodan danima pretio po selu, policija nije ozbiljno shvatila pretnje

Ubica Slobodan Ivković

Ubica... Slobodan Ivković pušten iz bolnice sa dijagnozom da nije opasan

Duševni bolesnik Slobodan Ivković (58) iz sela Ždeglovo kod Lebana bajonetom je ubio komšiju Bojana Đokića (17), dok je njegove roditelje Vojislava (52) i Snežanu (40) teško ranio! Slobodan je danima pretio da će pobiti ovu porodicu i još neke ljude u selu, ali policija nije ozbiljno shvatila njegove pretnje!

Slobodan Ivković, koji boluje od paranoidne šizofrenije, pre dve godine otpušten je iz duševne bolnice sa dijagnozom da nije opasan po okolinu! Slobodanu je prepisana terapija, ali on se nije javljao lekarima, niti je pio lekove. Ivkoviću se poslednjih meseci pogoršalo zdravstveno stanje. On je danima javno pretio po Ždeglovu da će pobiti komšijsku decu jer je sumnjao da ga potkradaju da bi kupila sladoled!

Žrtve duševnog bolesnika

Žrtve duševnog bolesnika... Bojan Đokić ubijen na spavanju, majka Snežana i otac Vojislav oporavljaju se od teških povreda u niškoj bolnici

Ivković je pretnje ostvario u ponedeljak oko 20 časova, kada je sa bajonetom ušao u kuću prvog komšije Vojislava Đokića, koji ima sedmoro dece.

Slobodana napustile žena i ćerka

Prema priči meštana, Ivković je u kući u Ždeglovu živeo sam.

- Slobodan se godinama lečio. On boluje od paranoidne šizofrenije. Jedno vreme pio je lekove i redovno išao kod lekara. U međuvremenu, žena i ćerka su napustile Slobodana. Poslednjih nekoliko meseci ne samo da nije pio lekove, već je stalno bio u prodavnici i pio alkohol - tvrde meštani Ždeglova.

- Slobodan Ivković je odmah na vratima sa dva uboda u grudi i tri u leđa teško ranio Bojanovu majku Snežanu, koja je držala troipogodišnje dete! Zatim je upao u sobu u kojoj je spavao Bojan. Mladića je izbo pet puta u grudi i vrat. Kada je izašao iz kuće, Slobodan je u dvorištu nasrnuo na Vojislava Đokića i dva puta mu zario nož u grudi. Zatim se vratio u svoju kuću preko puta i sačekao policiju - kaže za Press izvor blizak istrazi, i dodaje:

- Bojan je preminuo na licu mesta. Snežana i Vojislav su prebačeni u niški klinički centar i njihovo stanje je stabilno.

Pomahnitalom Slobodanu jedino se suprotstavila baba Rosanda Đokić, koja je u drugoj sobi čuvala dva unuka od ukupno sedmoro dece Đokića.

Najavio stravičan zločin

- Davala sam mleko najmlađem unuku kada sam čula da Snežana viče da izađem iz sobe. Kada sam došla do hodnika, zatekla sam snaju svu krvavu! Grudi su joj bile skroz isečene! Otrčala sam do sobe u kojoj je spavao unuk Bojan. On je legao da spava ranije jer je došao umoran posle okopavanja kukuruza. Ali u tom trenutku, ubica je izašao iz spavaće sobe sav krvav i pobegao kada me je video - priča baba Rosanda.

Rodbina i komšije Đokića nisu iznenađeni tragedijom jer je Slobodan danima najavljivao da će nekog ubiti! Seljaci kažu da ne znaju zašto je nasrnuo na mirne i najsiromašnije ljude u selu, koji od poljoprivrede jedva prehranjuju sedmoro dece.

- Pre neki dan Slobodan je došao u našu seosku prodavnicu. Počeo je da priča da će da ubije malog Milanču, jednog od sinova komšije Đokića, jer sumnja da mu dečak ponekad ukrade koji dinar za sladoled - pričaju meštani i dodaju:

- Ma, nije pretio da će samo njih da pobije. Javno je govorio da će ubije najmanje troje-četvoro ljudi: Peru, Miloša i njegovog brata. Kada smo ga pitali zašto njih, on je ćutao.

Komšije tvrde da su neki policajci iz Lebana pričali da je nekoliko sati pre ubistva Slobodan bio kod njih u stanici.

Kuća Đokića

Mesto zločina... Kuća Đokića

- Policajci su ispričali da je Ivković došao i rekao im da će da pobije celu porodicu Đokić, jer ga nerviraju! Takođe sam čuo da je i majka Snežana pre nedelju dana prijavila policiji da im preti, ali su joj odgovorili: „Ne sekiraj se, idi kući, znamo mi njega". Ovo je strašno! Pustili su ludaka da izmasakrira porodicu! Ovde je mogla da se dogodi još veća tragedija, kao u Jabukovcu pre dve godine, kada je ludak pobio pola sela - kažu ogorčeni meštani.

Vojislav Đokić i njegova supruga Snežana oporavljaju se na grudnom odeljenju Hirurške klinike u Nišu.

Svi znali da je lud

- Slobodan nam je najbliži komšija, znamo ga devetnaest godina. U selu su ga svi izbegavali, znali su da je lud. Kod nas je u nedelju došao prvi put. Sreli smo se na ulaznim vratima, ja sam u naručju držala troipogodišnje dete. Pitao me je gde mi je muž - priča Snežana i dodaje da je Slobodan odjednom izvadio bajonet!

Tuga za unukom... Baka Rosanda

Tuga za unukom... Baka Rosanda

- Počeo je da me bode po grudima i leđima dok sam pokušavala da zaštitim dete koje mi je bilo u rukama. Kada sam pala, ušao je u kuću - priča Snežana. Slobodan je u dvorištu nožem napao Vojislava.

- Ne znam zbog čega je hteo da nas sve pobije. Izbo me je nožem po grudima, ništa nije govorio - kaže Vojislav.

Ivkoviću je određen pritvor od mesec dana.

Policija: Nismo znali da je pretio!

Boban Zdravković, portparol leskovačke policijske uprave, kaže da će sve biti ispitano i da je to posao istražnih organa.

- Istražni sudija će sve ispitati i tek nakon toga ćemo obavestiti javnost da li je bilo propusta u radu policije - kaže Zdravković.

Slađan Ristić, šef Odseka za suzbijanje kriminaliteta, demantovao je da je policija imala saznanja o najavi ubistva.

-Policija u Lebanu sigurno nije imala saznanja da će Ivković pokušati da izvrši zločin. Takođe nije tačno da je on dolazio u stanicu policije u Lebanu da najavi ubistvo - tvrdi Ristić.

Нема коментара: