brojač poseta

понедељак, 01. јун 2009.

OBRAČUN SA BAHATIMA!

Akcija odnošenja nepropisno parkiranih automobila sa šetališta u Zemunu i Novom Beogradu samo je početak borbe protiv bezobraznih vozača koji parkiraju gde stignu!

Šokirao sam se kad sam video da momci potežu pištolj da radnike "Parking servisa" i policije ... DRAGAN ĐILAS, GRADONAČELNIK BEOGRADA

Čišćenje šetališta u Novom Beogradu i Zemunu od nepropisno parkiranih automobila samo je početak akcije u kojoj gradske vlasti žele da pokažu da se bahatost i bezobrazluk vozača neće tolerisati! Odnošenje džipova i skupocenih automobila u petak i subotu uveče sa šetačkih staza i zelenih površina na zemunskom i novobeogradskom šetalištu samo je prvi korak, a slične akcije biće nastavljene po čitavom gradu.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas priča za Press na kakve je sve slučajeve nailazio tokom ove akcije.

- Šokiralo me je kada sam na na šetalištu u Bloku 70 na Novom Beogradu video kratko ošišane momke kako potežu pištolj na radnike "Parking servisa" i policajce koji su pokušali da uklone nepropisno parkirani džip! Ej, potežu pištolj na momke koji rade svoji posao i to za realno malu platu! Osećao sam se kao da smo se vratili u radne devedesete! E, to više u Beogradu neće moći, takva bahatost se neće tolerisati! Dok sam gradonačelnik, u Beogradu ima da vlada red - kaže Đilas.

Prvo nosimo džipove

On dodaje da ga je iznenadilo na šta su sve ljudi spremni da urade samo da ne poštuju pravila.

TELEFON ZA PROBLEME

Kako bi se "strasti" na ulici stišale, nadležni u "Parking servisu" otvorili su poseban broj telefona za žalbe građana. Svi građani koji su imali probleme sa kontrolorima ili imaju neku promedbu na rad zaposlenih u JKP "Parking servis" mogu da se jave na broj telefona 3035-400, 3235-598, 3031-707.

- Dok sam stajao pored pauka koji je odnosio jedan od džipova sa šetališta u Zemunu, pored drugog auta stajao je mladić sa telefonom u rukama. Rekao mi je "e, ovaj auto nećete smeti da odnesete"! Kada sam ga pitao zašto, rekao mi je zato što će on da okrene "jedan broj i da će onda taj neko nama reći da ne nosimo". Tražio sam mu da da meni taj "broj", da ga pozovem i da baš vidim ko će to da se javi i kaže mi da ne smemo da odnesemo auto! Ali, mladić je pobegao! Ne znam da li je pozvao taj "broj", ali znam da je pet minuta kasnije i taj auto bio odnet - priča Đilas.

Gradonačelnik kaže da ima i onih koji su sasvim mirno reagovali na odnošenje svog automobila, jer su znali da nije bio parkiran na predviđenom mestu.

- Pošto je pauk odneo jedan od džipova, pojavio se njegov vlasnik. Pitao me je zašto nismo odneli auto koji je bio parkiran pored njegovog, jer je on bio na redu, a rekao sam mu da prvo odnosimo džipove, za primer! Rekao je "u redu" i otišao da podigne svoj automobil. Nije nam cilj da odnošenjem auta punimo budžet, već da uvedemo red! Da pokažemo da bahatost neće proći i da niko nema prava da maltretira građane i da od ovog grada pokuša da napravi ruglo! Ova akcija se neće sprovoditi samo na šetalištima, već po čitavom gradu - kaže Đilas.

Ipak manje napada

Radnici "Parking servis" i policajci kažu da su ipak, za razliku od prethodnih godina, napadi na kontrolore i radnike "pauka" sve ređi.

- Vozači su se navikli na zonski sistem naplate, a kada dođe do verbalnih napada to čine pojedinci. Naši radnici su nekada najviše problema imali u centru grada ili u "krugu dvojke" u blizini nekih poznatijih lokala. Sa "paukom" na teren uvek izlazi saobraćajna policija - rekao je za Press Branko Arsenijević, PR JKP "Parking servis".

U svim dosadašnjim slučajevima kada su napadnuti radnici ovog preduzeća na teren je izazila Interventna jedinica MUP-a. Ovakvi napadi, kada počinioci budu uhvaćeni, završavali su na sudu, jer se protiv napadača u tom slučaju podiže krivična prijava.

Нема коментара: