brojač poseta

недеља, 21. јун 2009.

Lepša sam nego ikad!

Holivudska diva Demi Mur, koja je na plastične operacije potrošila tri miliona dolara, tvrdi da lepotu održava brzim hodanjem, pilatesom i detoksikacijom pijavicama

Demi Mur

Da bi zadržala status holivudske dive, glumica Demi Mur (46) se u poslednjih deset godina podvrgla mnogim plastičnim operacijama na koje je potrošila tri miliona dolara! Glumica nerado govori o posetama plastičnom hirurgu i tvrdi da se ponosi svojim izgledom.

- Bilo je teško neko vreme biti u mojim godinama jer se svi fokusiraju na moj izgled. Nemam 20 godina, nemam ni 30, ali definitivno izgledam bolje u svojim 40-im nego većina - poručuje Demi.

Demi Mur

Obožava Suzan Bojl

Demi Mur i Ešton Kučer ponudili su Suzan Bojl, neuglednoj domaćici koja se proslavila nastupom u šou-programu „Britanija ima talenat", honorar vredan 50.000 dolara da bi im održala privatan koncert.

- Misle da je Suzan briljantna na unikatan i pomalo kičast način. Ali, voljni su da pričekaju dok se Suzan potpuno ne oporavi od šoka nakon poraza u finalu takmičenja - otkrio je izvor blizak paru.

Glumica, koja je poznata po fizički veoma zahtevnim ulogama u filmovima „Striptiz" i „Dži Aj Džejn", kaže da je zbog preterivanja u vežbanju bila na ivici smrti.

- Pre nekoliko godina sam se skoro ubila! Istovremeno sam glumila u nekoliko različitih filmova, što je bilo potpuno nepotrebno, i u vežbanju sam otišla predaleko! Više ne preterujem kao nekad.

Dobru formu danas održava brzim hodanjem, pilatesom i tretmanima detoksikacije pijavicama!

- To nisu bilo kakve pijavice, već istrenirane medicinske krvopije koje mi pomažu da poboljšam zdravlje i izgled - kaže Demi i dodaje: - Legnem u kadu punu vode i pijavica, koje mi se prikače na telo. U početku mi je bio strašan osećaj ugriza tih bića i pogled na njih kako mi sišu krv i zbog toga se debljaju. Kada se potpuno napiju krvlju, samo se otkače i otkotrljaju.

Demi tvrdi da nije uštogljena diva, a da bi to i dokazala, na „Tviteru", popularnom internet servisu, je objavila svoju fotografiju bez jednog zuba.

- Drago mi je da mogu ovako nešto da podelim sa ljudima koje volim i onima koji vole mene. Ili barem da mogu da pronađem način da se smejem na sopstveni račun - rekla je Demi.

Ešton Kučer, Brus Vilis

Kao otac i sin... Ešton Kučer i Brus Vilis su pravi prijatelji

Glumica, koja je 13 godina bila u braku sa Brusom Vilisom, sa kojim ima tri ćerke, sada pored sebe ima 16 godina mlađeg supruga Eštona Kučera. Iako su mnogi nagađali da je ta veza samo marketinški trik, oni su već četiri godine u braku. Začuđujuće je to što su njen bivši i sadašnji suprug postali veliki prijatelji, pa svi zajedno često idu na letovanja i proslavljaju praznike.

- Mislim da je ključ našeg neobičnog odnosa upravo u tome što prepoznaš ono što je vredno, a potisneš sve loše. Treba pamtiti samo dobre stvari i ono što ste zajedno stekli, a ružnim stvarima ne treba pridavati preveliku pažnju. Moje najveće dostignuće u životu su moja deca i ništa nije tako ispunjavajuće kao majčinstvo - kaže Demi.

Uprkos njihovom razvodu 2003. godine, Brus je nedavno izjavio da „voli Demi i zna da ona voli njega".

Kristofer Čikone

Prskala prijatelje mlekom iz dojke!

Kristofer Čikone, Madonin mlađi brat, objavio je knjigu „Život sa mojom sestrom Madonom" (na slici) sa pikanterijama iz života popularne sestre i o mnogim slavnim ličnostima. Između ostalih, Kristofer je „potkačio" i Demi Mur.

- Dok sam plesao na šanku, s leđa mi je prišla Demi Mur i plesala je trljajući se od mene. To sam naveo u knjizi, ali izostavio sam jedan bitan detalj, a to je da je u jednom trenutku Demi izvadila dojku i počela je da je stiska. U to vreme dojila je svoju tek rođenu ćerku, pa je mlekom počela da prska po mojim prijateljicama. Narednog jutra nazvala me prijateljica Mišel i pitala me kako da ukloni mrlje od Deminog mleka sa svoje crne haljine - rekao je Kristofer Ćikone.

Нема коментара: