brojač poseta

понедељак, 29. јун 2009.

Gde je Majkl Džekson sakrio keš?

Bivša supruga Majkla Džeksona Debi Rou otkrila je da deca koju je rodila kralju popa Princ Majkl i Paris, nisu njegova...

Dadilja koja se brinula o Majklu Džeksonu i njegovoj deci otkrila je zapanjujuće detalje o kralju popa, a šokirana je što su njegovi rođaci „lešinari“ nekoliko sati pošto je preminuo, stigli u njegovu kuću u kojoj su tražili sakriveni keš. O testamentu se još ništa ne zna.

OTIMAČINA - Grejs Rvaramba (42) je pet godina bila Majklova sekretarica, a 12 godina je provela u njegovoj kući kao dadilja. U trenutku smrti kralja popa nalazila se u Londonu.
– Jedan njegov rođak me je pozvao i pitao: „Grejs, da li se sećaš gde je u kući Majkl krio keš? Ja sam ovde, gde bi pare mogle da budu?“ Rekla sam mu da pogleda u kesama za đubre i ispod tepiha. Da li verujete u to? Izgubili su ga pre nekoliko sati, a već me zovu da me pitaju gde su njegove pare. Rekli su mi i da deca plaču i traže me. Ne mogu da veruju da im je tata umro – kaže Grejs. Inače, mališani: 11-godišnja Paris i njena braća Prins Majkl (12) i Prins Majkl II (6) koga zovu Ćebence, bili su u kući kada je Džekson kolabirao. Pošto su ga zatekli u besvesnom stanju, pomislili su da se pretvara da je mrtav, jer se često na taj način igrao sa njima.
U svojoj ispovesti Grejs je otkrila i šokantne detalje iz Majklovog života. Kralj popa se, kako ona svedoči, toliko drogirao da je mnogo puta morala da mu ispira želudac. Takođe, posle suđenja zbog zlostavljanja dece ostao je bez para, pa je zbog toga pozajmljivao sredstva za život. Njegova deca mrzela su maske koje ih je terao da nose u javnosti i plašila su ga se. Nisu imala učitelje i adekvatno obrazovanje, a nisu smela ni da se igraju sa drugom decom.
Inače, porodica Džekson zahtevala je privatnu obdukciju, jer do sada nisu dobili odgovor na pitanje kako je umro.
Bivša supruga Majkla Džeksona Debi Rou otkrila je da deca koju je rodila kralju popa Princ Majkl i Paris, nisu njegova.
– Rodila sam mu decu, ali uzorci koji su korišćeni u oplodnji, jer nikada nismo vodili ljubav, nisu bili njegovi – kaže Debi Rou.
Ona je istakla i da su problemi u njihovom braku počeli kada je Majkl saznao da ona neće biti u mogućnosti da mu podari i treće dete.
Ona ne želi decu koju je rodila Majklu i ne oseća nikakvu povezanost s njima.

Napisao horor priču o svojoj deci
Majkl Džekson napisao je horor priču „Deca na ljuljaški“ u kojoj su glavni likovi njegova deca. U njoj Prins Majkl II i Paris padaju u nemilost manijaka koji ih napada sečivom. Deca pokušavaju da pobegnu, ali ubica probada Prinsa, posle čega dečak pada u komu, a ubica ga odnosi u svoju kolibu gde Paris drži za ruke, zbog čega se ona oseća voljeno. Kada se mališan probudi iz kome, sestra ga teši i kaže mu da ih neće povrediti.

Džeksonov dug je u trenutku smrti iznosio 400 miliona dolara, a za protekla dva dana devet njegovih pesama ušlo je među 10 najprodavanijih.

Нема коментара: