brojač poseta

среда, 06. мај 2009.

UHAPŠEN DAMIR DOKIĆ!

Damir Dokić (50), otac teniserke Jelene Dokić, uhapšen je juče zbog pretnji smrću Kler Birgin, ambasadorki Australije u Srbiji

Gađaću zoljom ambasadorku! Australijanci me progone kao divlju zver! … Damir Dokić

Gađaću zoljom ambasadorku! Australijanci me progone kao divlju zver! ... Damir Dokić

Damir Dokić (50), otac teniserke Jelene Dokić, uhapšen je juče zbog pretnji smrću Kler Birgin, ambasadorki Australije u Srbiji! Dokić je rekao da će gađati zoljom ambasadorku ukoliko ne rasvetli slučaj izmišljenog intervjua njegove ćerke za jedan australijski magazin. U tom magazinu Jelena je optužila oca da ju je godinama zlostavljao!

Jelena Dokić: Otac me je redovno tukao

Jelena Dokić je u intervjuu magazinu „Sport end stajl", ogranku tiražnog „Sidnejskog Heralda", tvrdila da je preživela torturu svog oca, koji ju je zlostavljao na početku karijere.

- Otac me je redovno tukao. S velikom dozom sigurnosti mogu reći da sam daleko gore prošla nego bilo koja teniserka na turu. U tom periodu ništa nije moglo da me nasmeje. Htela sam nečiji tuđi život. A kada prođete kroz tako nešto, igranje tenisa je prilično jednostavno. Sada čak i kada izgubim, čak i kada ne igram dobro, budem razočarana, ali nije kraj sveta! Kada danas pobedim, osećam mnogo više zadovoljstva - rekla je nekadašnja četvrta teniserka sveta.

Policija je juče oko 15 časova upala u kuću Damira Dokića u Vrdniku na Fruškoj gori.

- Damir Dokić uhapšen je zbog ugrožavanja javne sigurnosti i pretnji smrću ambasadoru. Policija posle pretresa nije pronašla zolju. Kod Dokića je pronađeno osam komada oružja, za koje je utvrđeno da poseduje dozvolu. Posle višečasovog pretresa, Dokić je priveden u policiju - kaže za Press izvor blizak istrazi, i dodaje:

- Dokić je mirno sačekao policiju. Rekao je da je očekivao da će ga uhapsiti. On je potvrdio da ima pravi arsenal oružja u kući, koji je pokazao policajcima. On je rekao da je ogorčen na Australijance, koji su upropastili njegovu porodicu.

Ministar policije Ivica Dačić potvrdio je juče da je uhapšen Damir Dokić zbog pretnje koju je preko medija upućivao ambasadorki Australije u Srbiji.

Dačić je rekao da policija ne želi da na osnovu novinskih tekstova govori da li je neko imao nameru da „uradi onako kako je pretio", ali je naglasio da je obaveza MUP-a da osigura bezbednost stranih diplomata u Srbiji.

Damir Dokić oštro je prekjuče reagovao na pisanje jednog australijskog magazina. Taj magazin preneo je da je Jelena Dokić navodno rekla da ju je otac godinama zlostavljao.

- Sve ove godine Australijanci me progone kao divlju zver i to mora da prestane! Neko mora da odgovara za to! Zato sam pozvao ambasadu Australije u Beogradu i rekao da ću ambasadora gađati zoljom ukoliko ne pronađu i ne kazne čoveka koji je izmislio intervju sa mojom ćerkom! Ja sam veteran iz rata sa ustašama. Imam u kući pravi arsenal oružja. Ubiću ambasadorku na licu mesta, zoljom u centru Beograda - izjavio je srpskim medijima Dokić.

Pretnje... Ambasadorka Kler Birgin

Pretnje... Ambasadorka Kler Birgin

On je objasnio da mu je pozlilo kada je u srpskim novinama pročitao da je navodno zlostavljao ćerku.

- Mislio sam da ću umreti, pio sam lekove za smirenje. Odmah sam pozvao sina Savu, koji je razgovarao sa Jelenom. Ona je rekla da nije ispričala tom novinaru da sam je zlostavljao i da su njene izjave izvučene iz konteksta. Ali šta sada to vredi kada ceo svet zna da sam je navodno zlostavljao. Neka ambasador Australije hitno istraži ovaj slučaj i zaustavi hajku na mene! Znam da će me policija uhapsiti. Ovde sam u Vrdniku, čekam da dođu po mene - rekao je u utorak Dokić.

Posle njegove izjave, australijska ambasada u Beogradu odmah je podigla nivo bezbednosti na najveći mogući nivo, a policija je brzo reagovala i uhapsila Dokića.

Нема коментара: