brojač poseta

недеља, 24. мај 2009.

UBICA MAJKE POVUKAO PRIZNANJE

Igor Stanković (20), kome se u Nišu sudi zbog ubistva majke Dragane Nikić, izjavio da su nju ubili pripadnici crnogorske mafije. Stanković rekao da je u istrazi priznao zločin zbog straha od osvete

s

PLAKAO NA POČETKU SUĐENJA... Optuženi Igor Stanković

Sudija Okružnog suda u Nišu Zoran Krstić zatražio je izvođenje novih dokaza da bi se proverio iskaz optuženog Igora Stankovića (20), koji je na sudu izjavio da nije ubio svoju majku, profesora Medicinskog fakulteta Draganu Nikić, već da je to učinila crnogorska mafija.

Stanković je optužen da je 15. decembra prošle godine na spavanju ubio majku ispalivši joj hitac u glavu. Nakon ubistva nastavio je da se igra na računaru. U stanu u kojem je bilo majčino telo priređivao je žurke, a sakrio ga je u vikendici na Oblačinskom jezeru tek kada je policija posumnjala da je on ubica.

Dil sa „Organizacijom"

Stanković je u istrazi priznao zločin, ali je tokom saslušanja na sudu početkom prošle nedelje promenio iskaz, ističući da je preuzeo odgovornost za ubistvo zbog straha od osvete mafije. Sudija Zoran Krstić je zbog toga zatražio od policije da proveri postojanje osoba koje je Stanković pominjao u svom iskazu, te da proveri otiske prstiju i DNK tragove u njegovom stanu i vikendici da bi se utvrdilo ko je sve osim Igora bio tamo u vreme ubistva.

Stanković je na početku suđenja plakao, ali je tokom saslušanja bio potpuno miran. On je izjavio da se sa majkom dobro slagao, te da nije imao razloga da je ubije.

s2

Majku ubio na spavanju... Telo majke Stanković je zamotao u džakove i odneo u vikendicu na Oblačinskom jezeru

- Majku sam voleo i sa njom se nisam nikada ozbiljnije sukobljavao. Nju je ubio čovek po imenu Aleksandar Petrov, kojeg sam upoznao tokom maturske ekskurzije u Italiji. Sa njim sam se ponovo sreo u bugarskom zimskom centru Borovec početkom prošle godine. Nekoliko meseci kasnije on je došao u Niš i pozvao me da se vidimo. Tada mi je priznao da je član crnogorske mafijaške grupe poznate pod nazivom „Organizacija". Ponudio mi je da sa njim organizujem kockanje, a da zauzvrat delimo „pikslu", odnosno da od kockara uzimamo procenat. Kako je njemu za ovaj posao bio potreban stan, ponudio sam mu moju vikendicu na Oblačinskom jezeru. On je to rado prihvatio, pa sam već od prve partije od njega dobio 1.500 evra. Ubrzo sam upoznao i šefa te „Organizacije", koga znam pod imenom Toni Njonja. Sa njim sam se često viđao, naročito posle smrti mog oca - ispričao je Stanković.

Pravio žurke u stanu

Prema njegovim rečima, majčino ubistvo nije bilo planirano.

- Tog 15. decembra Petrov, Toni, jedna osoba koju znam kao Belog i Tonijev telohranitelj Gvozden došli su kod mene u stan radi kocke, jer je u vikendici bilo hladno. Majci sam objasnio da će mi doći neko društvo i ona nije imala ništa protiv jer nije znala o kome se radi. Kada je videla da su u pitanju ljudi dosta stariji do mene i da su tokom kartanja konzumirali kokain i alkohol, htela je da ih najuri preteći da će pozvati policiju. To je iznerviralo Petrova, pa je on ušao u njenu sobu i ubio je. Meni su oni naredili da policiji kažem da sam je ja ubio, ali su mi obećali da će me spasti iz zatvora jer će potplatiti veštaka koji će me proglasiti neuračunljivim - objasnio je Stanković, i dodao da je žurke u stanu priređivao po njihovom savetu jer su mu mafijaši kazali da se ponaša kao da se ništa nije desilo da niko ne bi posumnjao na ubistvo.

Igor psihički zdrav

Psihijatrijsko veštačenje pokazalo je da je Stanković potpuno psihički zdrav, bez obzira na izuzetnu surovost koju je pokazao prilikom ubistva. Prema optužnici, on je majku ubio na spavanju, držao je nekoliko dana u stanu, a zatim je zamotao u plastične džakove i njeno telo odneo u vikendicu. Brižljivo je zabeležio u svom notesu šta sve treba da uradi kako bi se otarasio tela. Na pitanje sudije da objasni ove beleške, Stanković je kazao da se radilo o scenariju za film koji je imao nameru da snimi.

Inače, Nikićkin nestanak policiji je prijavila rodbina, ali je Igor svima govorio da mu je majka na putu u Nemačkoj. Međutim, policija je posumnjala u njegovu priču, zbog čega je priveden, a on je ubrzo priznao zločin i otkrio da je telo žrtve sakrio na tavanu vikendice.

Stankovićev drug Ivan Milenković, kojem se sudi jer mu je pomogao da sakrije pištolj kojim je počinjeno ubistvo, kazao je da on nikada nije video nikog iz takozvane „Organizacije" niti ih je Igor ikada pominjao.

- Nisam nikada video Igora u društvu nekih nepoznatih ljudi. Nisam znao da je ubio majku i nije mi bilo sumnjivo što je nema jer mi je mesec i po dana pre toga kazao da će ona otputovati u Nemačku. U njegovom stanu mi je jedino bilo čudno to što su vrata majčine sobe bila zalepljena trakom - izjavio je Milenković.

Suđenje se nastavlja 15. juna saslušanjem svedoka.

Нема коментара: