brojač poseta

субота, 02. мај 2009.

NI SKUPA NI JEFTINA

Kada sam se skinula gola pred kamerama, nisam želela da unosim neki novi pravac u umetnosti. Onaj ko malo šire razmišlja dobro zna šta sam želela time da postignem

Mia Borisavljević

Atraktivna pevačica „Granda", mlada Valjevka Mia Borisavljević, već je na početku karijere pobudila pažnju publike. Šokantnim spotom u kojem se naga prošetala posred autoputa u Makedoniji, ali i učešćem u rijaliti-šouu „VIP Veliki brat", nikoga nije ostavila ravnodušnim. Iako nije pobedila, veruje da je iz kuće izašla kao pobednik.

- Nijednog trenutka nisam razmišljala o tome da li ću biti najuspešnija u kući „Velikog brata". Međutim, smatram da sam pobedila samim tim što sam dobila ono što sam želela - kaže naša sagovornica.

Nesumnjivo je da si dobila na popularnosti. Da li se to odrazilo i na cenu tvojih nastupa?

- Posla imam znatno više nego ranije. Međutim, cena mojih nastupa je bila realna i pre ulaska u kuću VB, pa je tako i sada. Nisam bila ni skupa ni jeftina, pa nisam to ni sada!

Da li je trač da si imala seks sa Filipom Kapisodom?

- Ta priča je opovrgla samu sebe. O tome se pričalo čitav jedan dan i s obzirom na to da nije bilo dokaza, znači da se nije ni desilo.

Da li ti se sviđa Filip?

- Pa dečko je maneken! Da je kriv i ružan verovatno se nikad ne bi ni bavio tim poslom. Znači da je zgodan i lep. A da je zaista postojalo nešto više između nas, odavno bismo bili zajedno. Ali ne postoji ništa!

A zašto te je onda ostavio dečko posle učešća u rijaliti-šouu?

- I to je trač! Ali to se mene apsolutno ne tiče.

Da li je istina da si za garderobu koju si nosila u kući dala tri hiljade evra?

- Nije istina. Menjala sam nekoliko trenerkica koje nisu skupe. Ne patim od skupih stvari. Puno para trošim na garderobu, ali to nisu basnoslovne cifre. Volim da menjam stvari, ali cena nije vredna pomena.

Sve do poslednjeg dana, barem kada je reč o tebi, bilo je sve u redu. A onda si se posvađala sa Gruom, Mikijem...

- Svi su malo preterali poslednjih dana, zato što je došlo do velike tenzije i nervoze. Nije lako izdržati i biti toliko dugo u zatvorenom prostoru. Približavao se kraj, svi smo znali da ćemo uskoro kući i uhvatila nas je panika. I mene je uhvatila nervoza. Prevazišla sam samu sebe kada sam uopšte izdržala da toliko dugo budem zatvorena u kući. Izoštrila sam i čula, pa mi je svaka provokacija smetala.

Da li si oprostila Gruu uvrede na tvoj račun?

- Naravno, iste večeri kada smo izašli iz kuće. Na žurki smo se izgrlili, izmirili i smejali tome što smo uopšte došli u situaciju da jedni drugima kažemo svašta.

A sa Mikijem?

- Sa njim nemam nikakve kontakte. Ne srećemo se, ne krećemo u istim krugovima i stvarno nemam šta da kažem na tu temu.

Ko je od ukućana ostavio poseban utisak na tebe?

- Mnogi, a pre svih Ivana Škorić, sa kojom ću se družiti i ubuduće. Sem nje, tu je i Čanak, koji me je oduševio. Čovek je ekstra, on je jedna hodajuća inteligencija, ali ona namazana. Zanimljiv je i ništa ružno ne mogu da kažem o njemu.

Mia Borisavljević

Pre toga si se u „Amidži šouu" družila sa Veljom Ilićem. Ko ti se od dvojice političara više dopao?

- Sa Veljom su bile druge okolnosti. Sa Nenadom sam živela sedam dana, a sa Ilićem sam provela svega sat i po u emisiji. Zaista ne mogu da ih poredim.

Najavila si snimanje spota. Da li ćeš nas ponovo nečim šokirati?

- Sigurno neću šetati gola, jer nemam nameru da se celog života tako promovišem. To je bilo vezano samo za tu pesmu i za taj spot. Sada je u pitanju nešto sasvim drugo. U svakom slučaju, neće biti dosadno.

Da li si imala neprijatnosti zbog prvog spota?

- Mišljenja su bila podeljena, ali to se i očekivalo. Znala sam neće svi reagovati pozitivno, ali je najvažnije da me je podržala porodica. Uostalom, oni su mi najbitniji.

Da li bi savetovala i druge devojke koje žele da se bave muzikom da učine isto?

- Takvu stvar neko može, a neko ne može da uradi. Nisam to uradila da bi me neko kasnije kopirao. Svakako da mi nije bio cilj da unosim neki novi pravac u umetnosti. Reč je samo o tri minuta mog šou-programa, za koji sam smatrala da je dobar. Međutim, to ne znači i da propagiram ovakvu vrstu eksponiranja. Ko malo šire razmišlja, lako će shvatiti šta sam, zapravo, htela da postignem.

Нема коментара: