brojač poseta

недеља, 10. мај 2009.

Cane progovorio: ĐINĐIĆA UBILI KOŠTUNIČINI CRNOGORCI!

Ovo je samo nastavak procesa protivnika Zorana Đinđića i Mila Đukanovića koji su ih do sada optuživali za kriminal i šverc, a evo sada i za ubistva. Iza svega stoji Koštuničin kabinet. Cane Subotić najavljuje uskoro sve dokaze pred Specijalnim sudom u Beogradu

Stanko Subotić Cane

Stanko Subotić Cane sprema video i pisanu izjavu u kojoj će za dve nedelje srpskoj javnosti otkriti ubice Zorana Đinđića, kao i ko tačno stoji iza ubistva Ive Pukanića.

Ovo je, u ekskluzivnom intervjuu za današnji Jutarnji list izjavio Stanko Subotić. Press je od kolega iz Hrvatske dobio ekskluzivno pravo da prenese njegovu šokantnu ispovest koju je u Švajcarskoj uradio njihov urednik Igor Albigeti.

- Ne poznajem nikoga od ljudi koji se spominju u slučaju ubistva Pukanića. Dakle, nisam ih mogao ni viđati niti se s njima dogovarati, pa tako ni imati ikakve veze s celom pričom. Na kraju, ona je samo nastavak jednog dugog procesa započetog pre više od deset godina tokom kojeg sam bio pre svega kolateralna žrtva nastojanja političkih protivnika Zorana Đinđića i Mila Đukanovića da ih diskredituju i optuže za kriminal, šverc, a evo sada i za ubistva - izjavio je Stanko Subotić.

UVEK SU CILJALI ĐINĐIĆA I MILA

Šta je s optužbama da su bankovni računi s vašim imenom u stvari oprani novac Mila Đukanovića?

- To je tek deo priča i laži koje se šire o meni kako bi naštetili Đukanoviću, ali i pokojnom Zoranu Đinđiću. Pričalo se da je avion moje kompanije zapravo Đukanovićev. Zatim da su prihodi od mojeg biznisa zapravo pranje novca za Đukanovića i Đinđića. Ali sve su istrage, kao što sam već rekao, pokazale da je novac legalna zarada. Uvek kad su mene napadali ciljali su na Đinđića i Đukanovića. Prvo ja, a onda oni preko mene. I uvek se događalo, što ne može biti slučajno, pred neke važne političke događaje u Srbiji ili Crnoj Gori.

Ko je, onda, naručilac ubistva, pitao ga je Albigeti?

- Da li je dovoljno jasno ako kažem da iza ubistva Pukanića pre mogu da stoje oni za koje je obavljao ove prljave poslove? I o kojima je sve znao, više nego bilo ko drugi. A ljudi koji su započeli i montirali hajku protiv mene, Đinđića i Đukanovića sede u Beogradu.

Na pitanje zašto je pokojni Pukanić pisao o njemu 2001, Subotić odgovara da je vlasnik Nacionala bio puki izvršitelj, pion kojeg su oni, za koje je radio, bez ikakvog žaljenja potrošili.

- Krivce za ono što mi se događa, za više od deset godina progona kojem smo izloženi moja familija i ja, nikada nisam ni tražio u Nacionalu. Tražio sam ih tamo gde oni stvarno i sede, tamo gde su osmislili, organizovali i izvršili svoje zločine, od kojih je samo jedan bio i ubistvo Zorana Đinđića. Ti su ljudi krivci. I u Beogradu su - rekao je Subotić.

Stanko Subotić zatim uredniku Jutarnjeg lista kaže „da je reč o osobama crnogorskog porekla koji imaju stvarnu vlast u Srbiji i koji su doveli na vlast bivšeg srpskog premijera Vojislava Koštunicu.

- Duvansku aferu su izmislili ljudi iz kabineta Vojislava Koštunice. Oni su vodili tzv. „ekspertsku grupu". U tom telu su bili Rade Bulatović, koji je kasnije postao šef Bezbednosno-informativne agencije, zatim, šef Koštuničinog kabineta Aleksandar Nikitović, Dragan Jočić, koji je takođe kasnije imenovan šefom policije, te njihova medijska podrška, direktor srpske televizije Aleksandar Tijanić - rekao je Subotić.

Stanko Subotić kaže da je već u početku 2001.godine imao informacije da mu nešto spremaju, ali sada tvrdi da ima i dokaze koji će pokazati „da su tekstovi iz Nacionala u Koštuničinom kabinetu prevedeni na italijanski, pa poslati u Italiju". Subotić pretpostavlja da su oni sve to radili jer su „poreklom Crnogorci".

- Oni, zbog toga, žele da vladaju Crnom Gorom iz Beograda. Ništa manje važno nije ni to što su tada, kroz Duvansku aferu, hteli da oslabe i naštete, sada pokojnom, srpskom premijeru Zoranu Đinđiću i Milu Đukanoviću. To je zapravo bila njihova glavna namera, a u svemu tome ja sam bio usputna žrtva.

Milo Đukanović

Subotić zatim na novinarsko pitanje kako danas u Srbiji vlada Đinđićeva demokratska stranka, kaže da je to „delimično tačno".

- Danas je u Srbiji na vlasti Demokratska stranka Zorana Đinđića koja bi trebalo da odbrani, ne samo mene, od suludih napada, nego, pre svega da svog mrtvog lidera kojem je, zajedno sa Đukanovićem i sa mnom, iskonstruisano da je kriminalac i švercer. A, evo sada, preko slučaja Pukanić, koji je „navodno" ubijen zato što je bio „navodni" svedok o tome da smo nas trojica rukovodili švercom cigareta, eto, sada, kroz taj slučaj, montiraju nam, svoj trojici, i da smo ubice.

Subotić navodi da je mnogo puta pomogao demokratama zbog čega je i s Borisom Tadićem imao jako srdačan odnos, tako da mu nikako nije jasno zašto mu ne dopuste da se od svih optužbi odbrani sa slobode.

- Taj deo priče me šokira, to ne razumem, kao što ne razumem ni to što su i danas, u Srbiji, na ključnim mestima u pravosuđu, medijima i policiji, ljudi Vojislava Koštunice. Tadić ih je tu jednostavno ostavio...

On zatim otkriva da je od 1995. do Đinđićeve smrti demokratskoj stranci dao deset miliona evra, pa zato „ne veruje da je iko više potpomogao demokratske promene od njega".

- Ali su onda isti ljudi iz Koštuničinog kabineta, koji su mene odredili za odstrel, dali političku, logističku i svaku drugu pomoć pri ubistvu Zorana Đinđića. Kada je ubijen nisu stali napadi na mene jer je trebalo dokazati da sam ja kriminalac, pa je onda i Đinđić kriminalac.

Dušan Mihajlović

O svemu se možemo dogovoriti... Dušan Mihajlović

MIHAJLOVIĆ MI JE TRAŽIO 15 MILIONA ZA "C-MARKET" DA ME SKINE S LISTE

Stanko Subotić kaže i daje policijska akcija „Mreža" napravljena u Koštuničinom kabinetu, a da je jedno vreme koristila samo bivšem ministru unutrašnjih poslova Dušanu Mihajloviću, kako bi ga ucenjivao.

- Kad me pozvao u kabinet već je trajala ta policijska akcija „Mreža". Prvo je počeo govoriti o tome da neki ludak-policajac, koji želi pisati knjigu o tome, vodi tu akciju. Onda je izvadio neki papir, oranigram, koji je pokazao da sam ja, zapravo, na vrhu organizacije, te gotovo šef državne policije, carinske službe. Osim Miloševića, ispod mene su bili svi drugi koji su u to vreme radili s cigaretama.

Onda me počeo ispitivati o tome kako mi idu poslovi, kako zarađujem. Bilo mi je jasno šta želi, pogotovo kad mi je rekao da ne mora ta istraga baš biti takva i da ja ne moram biti tako visoko na spisku. Možeš biti na vrhu, u sredini ili na dnu - i dodao da ćemo se opet videti.

Subotić tvrdi da su se videli još nekoliko puta.

- Poslednja njegova ponuda je bila da će me skinuti s liste. Za sve ovo što govorim imam dokaze i svedoke. Dakle, doveo je u moju kuću u Marbelji, bivšeg direktora „C-marketa" Slobodana Radulovića i dokumente po kojima je trebalo da im platim 15 miliona evra, kako bi oni privatizovali kompaniju. Moja korist u svemu bi bilo skidanje s liste operativne akcije Mreža. Nikada im nisam odgovorio na tu ponudu.

Нема коментара: