brojač poseta

среда, 08. април 2009.

ŽIVOTNA ISPOVEST JOCE AMSTERDAMA

Sreten Jocić, zvani Joca Amsterdam, 14 godina posle ubistva Goksija Bombaša tvrdi da nema veze sa ovim zločinom. Amsterdam rekao da je proces protiv njega nameštaljka tajne policije

Sreten Jocić, zvani Joca Amsterdam, negirao je da je pre 14 godina naručio ubistvo Gorana Marjanovića, zvanog Goksi Bombaš! Jocić je na suđenju u Okružnom sudu juče rekao da nema veze sa ovim zločinom i da je ceo proces protiv njega nameštaljka tajne policije jer je bio prepreka njihovom biznisu na crnom tržištu u vreme sankcija!

Bez telohranitelja... Sreten Jocić došao u sud u pratnji advokata i prijatelja Hadži Dragana Antića

Sreten Jocić došao je juče oko 9.30 časova u Palatu pravde bez telohranitelja, u pratnji advokata Zdenka Tomanovića i prijatelja Dragana Hadži Antića, nekadašnjeg direktora „Politike". Jocić je obukao tamno odelo na štrafte i izgledao je mnogo ozbiljnije nego u junu prošle godine kada je na suđenje došao preplanuo, u belom lanenom odelu.

- Jocić se pozdravio sa novinarima i ušao u sudnicu. Pričao je više od dva sata, a za vreme pauze nije izlazio iz sudnice. Sudija je tokom pretresa udaljila njegovog prijatelja Dragana Hadži Antića jer mu je bio uključen mobilni telefon - kaže za Press sagovornik iz Palate pravde.

Zarađuje 600 € mesečno!

Na početku suđenja Sreten Jocić je rekao da ranije nije osuđivan.

Arkan mi nije pričao o Marjanoviću

Na pitanje sudije da li je poznavao Željka Ražnatovića Arkana i da li mu je pominjao da ima problema, Jocić je opisao susrete sa liderom SSJ.

- Gospodin Ražnatović nije pričao da je bio u sukobu sa Goranom Marjanovićem oko lokala u Čumićevom sokačetu. On je veoma držao do sebe i bio je ponosan, pa mu je bilo ispod časti da priča o sukobima. Često je sedeo u kafiću „Trozubac" u blizini Čumićevog sokačeta. Kada sam prolazio tuda, seo bih da porazgovaram sa njim. Tada je govorio o ratu, patriotizmu, izdaji, sukobu sa Vojislavom Šešeljem. Gospodin Ražnatović je tada bio političar i nije hteo da se čuje o njegovim sukobima - istakao je Jocić.

- Pred Drugim opštinskim sudom protiv mene se vodi istraga zbog ometanja službenog lica. Pred Četvrtim opštinskim sudom sumnjičim se za neovlašćeno posedovanje oružja. Živim u Beogradu, u Tolstojevoj 33, i iz dva braka imam petoro dece. Vlasnik sam preduzeća „Hemisfera" u Beogradu. Nemam imovinu na svoje ime i ostvarujem prihode od oko 600 evra mesečno. U Srbiji sam završio osnovnu školu. U Belgiji sam završio koledž za drago kamenje, a u Bangkoku koledž za obojeno kamenje - objasnio je Jocić.

Joca Amsterdam ispričao je kako se 1992. godine vratio u Srbiju posle 10 godina boravka u inostranstvu.

- Tokom 10 godina odsustva došao sam samo jednom u zemlju, 1991. godine na sahranu Đorđa Božovića Giške. Kada su uvedene sankcije, zvali su me da se vratim u leto 1992. godine zbog određenih pozicija koje sam imao kod bezbednosno-diplomatskih organa SRJ. Na sastanku mi je rečeno da su uvedene užasne sankcije i da je dužnost svakog patriote da pomogne. Vladi Srbije sam pomagao u nabavci tehničkih sredstava, energenata i humanitarne pomoći, dok sam u Bugarskoj, Rumuniji i Makedoniji lobirao da budu malo fleksibilnije po pitanju sankcija protiv naše zemlje. Tada je dogovoreno da niko od nas za taj patriotski čin ne treba da zaradi. Služio sam tom cilju, ali mi je 1994. godine postalo jasno da se pojedinci iz partije bogate. Pobunio sam se protiv toga i rekao im: Ako to znam da radim bolje od vas, zašto bih ja radio za patriotizam, a vi da se bogatite - ispričao je Sreten Jocić.

Nije poznavao Goksija

Joca Amsterdam je rekao da nema veze sa ubistvom Gorana Marjanovića.

Bez telohranitelja... Sreten Jocić došao u sud u pratnji advokata i prijatelja Hadži Dragana Antića

- Nisam poznavao Gorana Marjanovića, niti sam sa njim bio u sukobu. U julu 1995. godine, kada je ubijen Marjanović, bio sam na letovanju u Grčkoj. Srbiju sam napustio krajem 1994. godine zbog sukoba sa Radovanom Stojičićem Badžom. U sukob smo došli jer sam ja u vreme sankcija pomagao Srbiju iz patriotskih razloga, dok su pojedinci iz partije počeli da se bogate. Radovan Stojičić nije mogao odmah da me ugrozi, posle čega je tražio smene nekih ljudi, i na kraju su počele lične pretnje. Tada sam video spas u odlasku iz Srbije jer sam procenio da mi telohranitelji ne bi pomogli - rekao je Jocić, i dodao da se u Grčkoj, u vreme ubistva Goksija Bombaša, sastao sa ljudima iz bezbednosnih službi Srbije koji su mu preneli da Stojičić namerava da mu „montira krivično delo".

- Tada je pominjan neki Goran. Mislio sam da je to Goran Vuković, zvani Majmun, koji je ubijen decembra 1994. godine, a potrefilo se da sam ja tada napustio zemlju. Mislio sam da je to u pitanju, a za ovog Marjanovića nikada nisam čuo, niti ga je iko pominjao - rekao je Jocić.

Нема коментара: