brojač poseta

недеља, 12. април 2009.

ZBOG KARIJERE NEMAM VREMENA ZA LJUBAV!

Valjevka koja je u subotu napustila takmičenje za „Zvezde Granda" nije razočarana što je ispala i otkriva da bi volela da snimi duet sa Brenom, Mirom Škorić ili Tijanom Dapčević

Nadežda Biljić

Već je prozvali novom Lepom Brenom... Nadežda Biljić

Nadežda Biljić (17) napustila je po drugi put u subotu uveče takmičenje „Zvezde Granda" jer je u ovonedeljnoj emisiji dobila najmanji broj glasova.

Za mladu Valjevku, koju mnogi porede sa Lepom Brenom, ipak nije sve gotovo jer je uskoro čeka novi baraž, koji bi vrlo lako mogao da je vrati u dalje takmičenje. Ali, ako tako i ne bude, Nada je zadovoljna svojim uspehom jer će kao članica top 12 dobiti priliku da snimi svoju prvu pesmu.

- Lagala bih kada bih rekla da nisam razočarana što sam ispala, a u isto vreme sam ponosna i zadovoljna što sam ušla u top 12 i na taj način sebi osigurala da me „Grand produkcija" neće zaboraviti i da ću imati šansu da snimim svoju prvu pesmu. Jedino mi nije bilo svejedno što sam ostavljena poslednja sa Sašom Kaporom, koji je moj dobar prijatelj i moj favorit. Ne razmišljam o baražu, ako prođem biće dobro, a ako ne, i tada će biti dobro.

U toku takmičenja imala si operaciju slepog creva. Koliko je to uticalo na tvoje pevanje?

- Na sreću, to se desilo kada sam pauzirala i čekala baraž. Dobila sam napad slepog creva i lekari su odlučili da je najbolje da me hitno operišu. Sećam se da mi je doktor rekao: „Bolje sada da vas operišemo, nego da dobijete novi napad usred takmičenja." Vrlo brzo sam se oporavila i ta operacija nijednog trenutka nije negativno uticala na moje pevanje.

Od agencije „Oktopod" dobila si nagradno putovanje u Grčku za dve osobe. Koga ćeš povesti sa sobom?

- Odlučila sam da putovanje poklonim svojim roditeljima jer su i oni uz mene imali veoma stresan period. Neka se malo odmore, zaslužili su, a ja ću se s bratom odmarati u Valjevu.

Da li to znači da nemaš dečka i da u tom smislu nije imao ko da te podrži u toku takmičenja?

- Nažalost, tako je. Nemam dečka, niti vremena za ljubav, pa tako u ovom takmičenju nisam imala emotivnu podršku. Moj život se veoma promenio od pre nekoliko meseci kada je sve ovo počelo, tako da sam jedva uspela da uskladim školske obaveze sa nastupima u „Zvezdama Granda".

Da li si stekla prijatelje među takmičarima i ko je, po tvojoj proceni, favorit ovogodišnjeg takmičenja?

- Svi su divni, ali se ja najviše družim sa Cecom Tanasić, Biljanom Sečivanović i Sašom Kaporom. Oni su moju favoriti jer mislim da su najjači u grupi, ali ću glasati i za sve preostale takmičare.

S kojom starijom koleginicom bi volela da snimiš duet?

- Mnogi su mi rekli da i glasovno i fizički podsećam na Lepu Brenu, a i ja je obožavam, tako da bih svakako s njom želela da jednog dana snimim pesmu. Pored nje, snimila bih duet i sa Mirom Škorić i sa Tijanom Dapčević. Sve tri ih poštujem kao osobe, koleginice i pevačice.

Нема коментара: