brojač poseta

петак, 10. април 2009.

STENA PALA NA KOLA, PUTNICI PREŽIVELI!

Bojan Strčević (26) i Vladan Radibratović (27), obojica iz Užica, za dlaku izbegli smrt na putu Zlatibor-Užice kada je stena teška deset kilograma pala na njihov automobile

Bojan Strčević (26) i Vladan Radibratović (27), obojica iz Užica, preksinoć su čudom preživeli nesreću na putu Užice-Zlatibor kada je na njihov „sitroen" pala stena! Bojanu, koji je vozio kola, povređeni su desna ruka i rame, dok je Vladan, koji je sedeo iza vozača, povredio levu ruku.

Putari ništa ne preduzimaju

Održavanje i zaštita puteva u ovom delu Srbije povereni su užičkom preduzeću „Putevi". Šef ovog odseka Stanko Pejić kaže da je preduzeće nekoliko puta upozoravalo JP „Putevi Srbije" da su odroni česti na ovom delu magistrale kako bi preduzeli sve mere zaštite.

- Nekoliko dana ranije smo na tom delu magistrale sklonili 20 kubika kamena od odrona. Mi smo slali upozorenja u „Puteve Srbije", ali niko ništa da preduzme, a mi ne možemo da radimo bez naloga. Da se ja pitam, zatvorio bih ovu deonicu dok potpuno ne bude sigurna - rekao je Pejić.

Bojan i Vladan vraćali su se u četvrtak oko 18.30 časova sa posla iz Bele Zemlje kod Užica. Bojan je vozio kola, a Vladan je sedeo iza njega jer su se na prednjem sedištu nalazili alat i materijal koji im je neophodan za posao. Na tri kilometra od Užica, kada što su prošli tunel, na njih se obrušio kamen težak desetak kilograma!

- Sve se dogodilo u sekundi! Ispred nas je išao „golf" u kojem su bila deca. „Golf" se kretao polako, pa ga je Bojan obišao. Nekoliko metara dalje videli smo u našoj desnoj traci poveću stenu na putu. Bojan je pokušao da je zaobiđe, ali u tom momentu, kao grom iz vedra neba, nešto je palo na našu šoferšajbnu! U deliću sekunde video sam stenu na podu automobila! Bojan je izgubio kontrolu nad vozilom. Njegova ruka bila je prikleštena stenom, ali je uspeo da je istrgne. Obrisao je staklo sa lica i ponovo se dohvatio volana. Automobil je išao čas levo, čas desno. Bojan je samo svojom prisebnošću uspeo da održi automobil na putu i da ga zaustavi pedesetak metara dalje. Ne smem ni da zamislim šta bi se dogodilo jer je pored puta provalija - kaže Vladan Radibratović.

Uništena šoferšajbna... „Sitroen“ u kojem su bili Bojan i Vladan

Uništena šoferšajbna... „Sitroen" u kojem su bili Bojan i Vladan

Vladan je sedeo na zadnjem sedištu jer su se na suvozačevom sedištu nalazili profili za gips, koje oni koriste za molerske radove. Pored šoferšajbne, na automobilu su potpuno odvaljeni instrument tabla, menjač, retrovizor, a uništen je i deo alata ovih mladića.

Seo sam iza Bojana jer je napred bio alat. Imao sam mnogo sreće, jer da sam bio na mestu suvozača, ne bih preživeo … Vladan Radibratović

Seo sam iza Bojana jer je napred bio alat. Imao sam mnogo sreće, jer da sam bio na mestu suvozača, ne bih preživeo ... Vladan Radibratović

- Da sam sedeo napred, ne znam da li bih ostao živ. Na svu sreću, samo mi je povređena leva ruka, dok Bojan ima iščašenje ramena desne ruke, a izgleda da su mu pokidani i ligamenti - kazao je Vladan, i dodao da je pristao da priča za novine jer želi da upozori vozače i nadležne institucije na veliku opasnost na ovoj deonici magistrale.

On je odmah pozvao policiju, a stigla su i kola Hitne pomoći. Bojana su prebacili u užičku bolnicu, u kojoj mu je ukazana pomoć, a potom je pušten na kućno lečenje. Vladanu su juče lekari konstatovali povrede leve ruke. Inače, policija je insistirala da na mestu događaja mladići urade test na alkohol, koji se pokazao negativnim.

Petnaestak minuta nakon njihovog zaustavljanja, na magistralu je pao još jedan veći kamen, a u užičku policiju je tokom dana stiglo više prijava vozača zbog odrona na ovom delu magistrale.

Нема коментара: