brojač poseta

петак, 24. април 2009.

RAZNELI SE BOMBOM!

Suzana Radisavljević, zvana Deni (32), pevačica iz Jagodine, i Milovan Petrović (46), njen momak i menadžer, izvršili samoubistvo u iznajmljenom stanu u centru Jagodine!

Nezapamćena tragedija... Ostaci tela izneti u limenom sanduku

Suzana Radisavljević (32), zvana Deni, pevačica iz Jagodine, i njen momak i menadžer Milovan Petrović (46) razneli su se juče bombom u špajzu stana u centru Jagodine! Kako Press saznaje, bombu je najverovatnije aktivirala Suzana, jer je nesrećna žena ostala bez pola glave i ruke!

Doterali je hirurzi ... Suzana pobedila na „Alo transformaciji" i izvršila niz plastičnih operacija

Suzana Radisavljević postala je poznata kao prva dobitnica „Grandiozne Alo transformacije". Posle nekoliko hirurških intervencija i operacija grudi, nosa i usana u potpunosti je izmenila svoj izgled. Ona je živela sa momkom Milovanom Petrovićem u iznajmljenom stanu u ulici Gine Pajević u centru Jagodine.

Užas u špajzu

Tragedija se dogodila juče oko 12.30 časova, kada je zgradu potresla snažna eksplozija. Olivera Jurše, čiji je suprug Zvonimir izdao stan pevačici, kaže da je čula snažnu detonaciju iz susednog stana.

- Suprug i ja živimo u stanu broj 8, a u stanu pored nas, koji smo izdali, živeli su Suzana i Milovan. Uplašila sam se od snažne eksplozije. Otišla sam do komšinice i razmišljala o tome šta da radimo. Ponela sam rezervni ključ, pa sam htela da uđemo u stan da vidimo šta se dešava. Vrata su bila otključana, mada ih tako nikad ne ostavljaju - priča Olivera, i dodaje:

- Ušle smo u stan, ali nismo videle Suzanu i Milovana. Stan je bio uredan, televizor uključen. Onda smo primetile da nešto viri iz špajza. Komšinica je ušla i ugledala raznesena tela pevačice i njenog momka! Počela je da vršiti, bila je u potpunom šoku!

Vlasnik stana Zvonimir Jurše kaže da su Suzana i Milovan iznajmili njihov stan pre osam meseci. Lepo su se slagali, nikada se nisu svađali, niti se iz njihovog stana čula buka.

Nisu se svađali

- Ona je imala sina Nikolu (11) iz prvog braka, koji je, na sreću, bio kod rodbine u Aranđelovcu. Milovan je bio i njen menadžer. Nisam upoznat sa tim da li su imali neke probleme. Ako su ih imali, nisu o tome nikada govorili. Delovali su zadovoljno. Ko zna šta ih je nateralo na ovakav očajnički potez - pita se Zvonimir Jurše.

Istražni organi odmah su izašli na lice mesta, a posmrtni ostaci Suzane i Milovana izneti su u jednom limenom sanduku.

- Ko zna šta je ostalo od njih. Odlučili su da se ubiju u špajzu, da u stanu ne bi napravili štetu - prokomentarisao je jedan od komšija.

Tragedija se dogodila pod nerazjašnjenim okolnostima i još nije poznato da li je dvostrukom ubistvu prethodila svađa. Ne zna se ni ko je aktivirao bombu ni da li se ljubavni par odlučio na samoubistvo. Kako saznajemo iz izvora bliskih istrazi, Suzana je najverovatnije aktivirala bombu kašikaru „M-75".

- Suzani su u eksploziji raznete ruka i glava, na osnovu čega pretpostavljamo da je devojka držala i aktivirala bombu - kaže naš izvor iz istrage.

Pobedila na konkursu

Suzana se nedavno prijavila na konkurs za „Grandioznu transformaciju", koju je organizovao dnevni list „Alo". Posle osvajanja najvećeg broja glasova podvrgnuta je hirurškom zahvatu uvećanja grudi, korekciji nosa i uvećanju usana, kao i korekciji zuba.

- Ona se prijavila za ovo takmičenje zbog uverenja da novi izgled može doprineti uspehu u njenoj profesiji. Novine su pisale o njenoj transformaciji, a bila je i na televiziji. Bila je srećna što joj se život promenio - kaže njen poznanik.

Suzana je posle transformacije bila zadovoljna novim izgledom i ishodom operacija.

- Nos je odličan, baš onakav kakav sam htela. Usne su uvećane i dobile su jaču konturu, baš onakvu kakvu sam želela. Šminkanje mi više neće biti najveći problem pred nastupe. Više neću morati da koristim olovku kako bi istakla konturu gornje usne. Od sada će mi samo sjaj biti dovoljan da bi na nastupima izgledala kao prava diva - izjavila je Suzana u martu ove godine.

Dok je trajala transformacija, najteže joj je padala odvojenost od porodice, sina Nikole i dečka Milovana.

- I njima je teško, ali bar su zajedno. Milovan je sada u mom stanu, čuva Nikolu dok ja nisam tu. Svakodnevno se čujemo telefonom. Strašno mi nedostaju. Prvo što me Nikola pita kada se čujemo jeste da li sam se popravila, tačnije da li sam se malo ugojila. Pita me i kad ću se vratiti kući, teško je i njemu bez mame, bio je bolestan kada sam krenula u Beograd, pa mi je još gore zbog toga - ispričala je Suzan posle operacije.

Нема коментара: