brojač poseta

петак, 24. април 2009.

JEDVA PREŽIVELA SOLARIJUM!

Petnaestogodišnja devojčica M. Ć, koja je zadobila teške opekotine po telu posle sunčanja u jednom beogradskom solarijumu, oporavlja se na Klinici za opekotine, plastičnu i rekonstruktivnu hirurgiju!

Opekotine... Devojčica u bolnici

Opekotine... Devojčica u bolnici

Ona nam je juče ispričala da je proteklih dana imala strahovite bolove, da je preživela agoniju i da je zbog svega što joj se desilo čvrsto rešila da više nikada ne ide u solarijum!

- Sada mi je bolje, više nemam jake bolove. Prvih dana je bilo strašno. Zaposleni u kozmetičkom salonu u koji sam išla znali su da imam samo 15 godina. Nisu sa mnom razgovarali o tome niti su mi dali bilo kakva uputstva o korišćenju solarijuma. Rekli su mi samo da se ne sunčam sa šminkom na licu. Posle trećeg uzastopnog sunčanja primetila sam jako crvenilo i peckanje i otišla sam kod lekara - rekla nam je juče u jednom dahu M. Ć.

Njena majka Snežana potvrdila nam je da je dozvolila ćerki da ide u solarijum jer je, kako kaže, verovala da će joj se posle kvarcovanja povući ekcem.

- U salonu su me ubeđivali da je aparat ispravan, da je srednje jačine i da je bezbedan. Posle svega što se desilo saznala sam da su lampe u solarijumu bile stare - kaže Snežana.

Načelnica odeljenja za plastičnu hirurgiju klinike u Zvečanskoj Biljana Todorović-Ćertić kaže za Press da je ono što se dogodilo M.Ć. nesvakidašnji slučaj u njenoj karijeri i da je devojčica u bolnicu primljena u jako lošem stanju!

- Njeno zdravstveno stanje u trenutku prijema bilo je zaista dramatično! Kada je stigla kod nas devojčica je imala visoku temperaturu, bila je malaksala, dehidrirana, sa izraženim otocima po celom telu... Žalila se na jake bolove. Utvrdili smo da se radi o mešovitim opekotinama prvog i drugog stepena, koje su zahvatile više od 40 odsto površinskih, ali i dubljih slojeva kože. Na sreću, njeno stanje je sada stabilno, oporavak ide u željenom pravcu - ističe dr Todorović-Ćertić.

1 коментар:

BobanNbg је рекао...

Kad mama pravi od ćere kurvu pa je šalje da se kvarca sa 15 godina! Da se dete što bogatije proda (uda)!!! Fuj