brojač poseta

среда, 15. април 2009.

"GOLF" JE JURIO PRAVO NA MENE!

Saobraćajni policajac Aleksandar Dimitrijević (26), kog je u utorak u Beogradu „golfom" pregazio Bojan Klisura, rekao da je na njega auto naleteo velikom brzinom i da nije stigao da izbegne udarac

POSETA KOLEGI ... Ministar Dačić poželeo brz oporavak Aleksandru

Saobraćajni policajac Aleksandar Dimitrijević (26), kog je u utorak na Konjarniku „golfom" pregazio Bojan Klisura (24), kaže za Press da je automobil išao pravo na njega i da ga je udario velikom brzinom! Dimitrijevića su juče u Urgentnom centru obišli ministar policije Ivica Dačić i direktor Milorad Veljović.

Aleksandar Dimitrijević je rekao da se jasno seća detalja nesreće. On kaže da je u utorak pre podne obavljao svoju redovnu dužnost u ulici Vojislava Ilića i da se seća da je sivi „golf 2" velikom brzinom udario u njega.

- Bilo je strašno, sve se desilo jako brzo! „Golf" je išao pravo na mene! Pokušao sam da se sklonim, ali sam uspeo da malo odskočim i sklonim se u stranu... Bilo je kasno kad sam shvatio šta mi se dešava. Pao sam na desnu stranu. Posle sam video da su mi povređene desna ruka i noga, da imam nagnječenje grudnog koša... Da li je me vozač „golfa" namerno udario, to samo on zna - rekao je Dimitrijević, koji je sve vreme nesreće bio svestan svega što se dešavalo i čak je probao da ustane i ode do automobila, ali to nije mogao da učini zbog povređene noge.

Ivica Dačić posetio devojku koju je udario policajac

Ministar policije Ivica Dačić obišao je u Urgentnom centru i Ivanu Daničić iz Novog Pazara, na koju je nedavno naleteo policijski džip, i obećao da će joj biti pružena sva potrebna pomoć.

Policijski džip je prošle nedelje naleteo na Ivanu dok se vraćala s posla. Policajci su navodno bili u poteri posle dojave da je na putu prema Sopoćanima došlo do narušavanja javnog reda i mira.

- Išli su veoma brzo, bez svetlosne ili zvučne signalizacije - rekla je Ivana Daničić. Ministar Dačić je osim Daničićeve obišao i ostale pacijentkinje u sobi, koje su mu uz osmeh odgovarale na pitanja, a potom telefonirale najbližima da ih obaveste o iznenadnoj poseti ministra policije.

- Ležao sam na putu tako povređen, a ubrzo je neko pozvao Hitnu pomoć, koja me je prebacila do Urgentnog centra - kaže Dimitrijević. On je rekao da su mu javili da se Bojan Klisura predao, ali da njemu nije jasno zbog čega nije stao ako se toliko uplašio, nego je pobegao.

Dimitrijević je, inače, već šest godina saobraćajni policajac. On kaže da mu se za sve to vreme ništa slično nije desilo.

- Dešavalo se da neće da stanu kada ih jurimo motorom, da nas vozači vređaju, ponašaju se bahato, ali ovako nešto mi se dosad nije dogodilo, i nadam se da se više i neće dešavati - rekao je vidno umoran Dimitrijević, i dodao:

- Mnogo mi je bolje, ali još uvek osećam jak bol u grudima. Primam injekcije protiv bolova, a još uvek ne mogu da jedem i primam infuziju. Svi se brinu o meni: od lekara, do ministra Dačića, direktora Veljovića i mojih direktnih nadređenih.

Ministar obećao pomoć... Dačić kod povređene Ivane Daničić

Ministar obećao pomoć... Dačić kod povređene Ivane Daničić

Ministar policije Ivica Dačić poželeo je Dimitrijeviću brz oporavak i rekao da će mu MUP Srbije pružiti svu pomoć da se što brže oporavi i vrati redovnim dužnostima. Ministar policije rekao je Dimitrijeviću da će njegovom dvogodišnjem sinu Andriji pokloniti bicikl za rođendan, koji je na Vaskrs.

Udaren saobraćajac na mostu!

Saobraćajni policajac Željko Veličković iz stanice „Sever" lakše je povređen juče oko 16.30 časova na Pančevačkom mostu u Beogradu. Kako saznajemo, saobraćajac je primetio da jedan motocikl nema tablice i krenuo u poteru za njim.

- Motociklista na „jamahi" je stao i zatim udario motor saobraćajca. Motor je pao, a saobraćajac je sa lakšim povredama prebačen u bolnicu. Na „jamahi" je osim vozača Dalibor R. (29) bila još jedna osoba, koju su policajci uspeli da zadrže, dok je vozač pobegao - navodi izvor iz istrage.

- Kupićemo mu bicikl sa tri točka, sa slikama „tri praseta", koji su Andriji omiljeni crtani junaci - obećao je ministar Dačić povređenom policajcu. Zbog nesreće koju je doživeo Aleksandar Dimitrijević nije stigao da kupi sinu poklon za rođendan. On kaže da je veoma srećan jer su mu lekari rekli da će do petka izaći iz bolnice i da će Andrijin rođendan sa suprugom Jelenom proslaviti kod kuće.

Dragan Bogosavac, načelnik saobraćajne uprave Beograd, pitao je Dimitrijevića kakvu hranu jede i šta mu je sve potrebno kako bi se što pre oporavio.

Kada je završio posetu povređenom policajcu, ministar Ivica Dačić obišao je i ostale pacijente u sobi i raspitivao se o njihovom zdravlju. Neki su iskoristili ovu priliku i zamolili ga da se slikaju s njim, što je jedan od pacijenata prokomentarisao:

- Kad me odsad bude zaustavila saobraćajna policija, pokazaću im sliku sa ministrom.

Bojan Klisura, koji je udario „golfom" policajca, juče je bio na saslušanju u policiji. Kako saznajemo u policiji, on je rekao da nije imao nameru da pregazi saobraćajca i da je pobegao jer se uplašio. Bojan je u utorak po podne u pratnji advokata Borivoja Borovića otišao u policijsku stanicu.

Нема коментара: