brojač poseta

петак, 03. април 2009.

FEDERER NE CENI NOLETA!

Švajcarski as, pred večerašnji duel sa Novakom u polufinalu Majamija, rekao da mu srpski teniser baš leži „jer je njegovu igru pročitao čim se pojavio na velikoj sceni"

s

Ja tebi serdare, a ti meni nećeš vojvodo... Rodžer Federer i Novak Đoković

Novak Đoković i Rodžer Federer jedva čekaju da počne njihov večerašnji meč u polufinalu mastersa u Majamiju! Međutim, dok srpski as kaže da veoma ceni živu legendu svetskog tenisa, Švajcarac ima sasvim druge motive za sreću - on tvrdi da je Noleta pročitao još na početku njegove karijere i da uvek zna kako da igra protiv njega.

Nole „oko sokolovo"

U trećoj sezoni korišćenja sistema „hok aj" (kompjuterski snimak pada loptice) ATP je objavio da je do sada najviše uspeha imao naš as Novak Đoković. Zanimljivo je da je on i jedini sa pozitivnim skorom od 55%, pošto je od 92 čelendža bio u pravu 76 puta. Na listi prvih 10 tenisera sa „okom sokolovim" nalaze se redom: Nikolaj Davidenko 45% (58:72), David Nalbandijan 42% (42:58), Robi Đinepri 40% (30:45), Rodžer Federer 39% (122:192), David Ferer 39% (39:60), Ivan Ljubičić 39% (35:54), Mardi Fiš 39% (34:54), Rafael Nadal 36% (85:152), Marat Safin 34% (72:139).

Federer je podsetio i da sa Novakom ima pozitivan skor (7:2), ali i da ga je dobio u poslednja dva susreta.

- Što se tiče susreta sa Đokovićem, dobro je što sam pobedio na poslednja dva meča protiv njega. Bio sam bolji u polufinalu US opena, a pre toga mi je predao meč u Monaku. Na početku, kada je bio nov i nadolazeći igrač, znate, brzo sam ga ukapirao. Uvek sa nestrpljenjem očekujem susret sa njim, naročito na velikim turnirima. Znate, ja volim kako on igra i uopšte volim da igram protiv takvog tipa tenisera. Protiv Novaka imam dobar odnos pobeda i poraza (7:2), tako da se nadam da ću moći dobro da odigram u polufinalu - potvrdio je as iz Bazela, i naglasio da mu ne smeta što nije više „broj jedan", jer kada je u formi, „može bez problema da pobedi i Nadala, i Đokovića, i Mareja".

Đoković, s druge strane, smatra da će meč protiv drugog reketa sveta biti „veoma, veoma težak".

- Veoma sam srećan što ću ponovo igrati sa Rodžerom Federerom. Nema šta mnogo da se priča o njemu. On je tako konstantan na velikim turnirima i bio je dominantan proteklih godina. Biće to težak, težak susret - jasan je 21-godišnji Beograđanin.

Naš as je potvrdio da je veoma zadovoljan prikazanim protiv Žo-Vilfreda Conge i da su problemi sa stomakom, zbog kojih je u drugom setu tražio medicinski tajm-aut, počeli noć pre susreta. Đoković nije krio zadovoljstvo pokazanim u četvrtfinalu turnira u Majamiju. Fantastičnom taktikom i strpljivom igrom prosto je izludeo francuskog tenisera. Nole je protiv Žo-Vilfreda Conge u četvrtfinalu prikazao jednu od najboljih partija u poslednjih godinu dana, uspevši da se osveti snažnom Francuzu za četiri uzastopna poraza.

Ana i Novak za Laureus

Ana Ivanović i Novak Đoković imaju velike šanse da budu nominovani za jednu od najprestižnijih sportskih nagrada Laureus, i to u kategoriji „prodor godine". Pored njih dvoje, priliku da se nađu na spisku koji će biti objavljen 16. aprila imaju i plivačica Rebeka Edlington, vozač Formule 1 Sebastijan Fetel, gimnastičarka Žu Kai, golferi Kamilo Vijegas i Entoni Kim, tekvandoista Nkpai Rohula, strelac Abinav Bindra, kajakaš Bendžamin Bukpeti i igrač kriketa Adžanta Nendis.

- Izuzetno sam zadovoljan mojim nastupom. Na protekla četiri meča sam se mučio da ga pobedim. Uvek je bilo tesno i znao sam da moram da se držim plana, da čekam moje šanse i da budem agresivan. Sveukupno, veoma sam srećan - jasan je Novak.

Na samom početku drugog seta protiv Conge Novak je osetio bolove u stomaku. Posle pomoći lekara situacija se stabilizovala i naš as je uspeo da privede meč kraju, pokazavši tako da ne želi više da nosi stigmu igrača koji se lako predaje. Po završetku susreta je, za svaki slučaj, otišao u ambulantu.

- Nisam se osećao dobro prethodne noći i jutros. Imam problema sa stomakom, a verovatno je uticala i vrućina kombinovana sa pritiskom - rekao je Nole.

Нема коментара: