brojač poseta

среда, 18. март 2009.

UBIO ZETA ČEKIĆEM I MOTIKOM

Velimir Prokić (55) iz Baličevca ubio zeta Jozefa Horvata (34), koji je godinama zlostavljao njegovu ćerku Branku i njeno četvoro dece

Porodična tragedija... Jozef Horvat (gore), njegova supruga Branka (levo) i ubica Velimir Prokić (dole)

Velimir Prokić (55) iz Baličevca kod Merošine ubio je čekićem i motikom zeta Jozefa Horvata (34) iz kragujevačkog sela Badnjevac! Velimir je usmrtio zeta kada je došao po suprugu Branku, koja je nekoliko dana ranije sa četvoro dece pobegla od njega jer ju je godinama zlostavljao!

Zločin se dogodio u ponedeljak oko 11.30 časova u porodičnoj kući Prokića u selu Baličevac. Posle kraće svađe, Horvat se potukao sa suprugom Brankom i njenim bratom Miljanom. U tuču se umešao i Velimir, koji je zeta najpre udarao čekićem, a zatim ga dotukao motikom! Horvat je na mestu ostao mrtav, a Velimir se posle ubistva predao policiji.

Branka Horvat, supruga ubijenog Jozefa, kaže da je dvanaest godina, koliko je sa njim bila u braku, trpela maltretiranje!

- Jozef bi pobesneo zbog sitnice, često je tukao decu i mene. Dvanaest godina me je psihički, fizički i seksualno zlostavljao. Šest godina je bio u zatvoru zbog krađa, ali mi je i otuda poručivao da će me zaklati ukoliko mu dođem kad on to zahteva ili mu ne odnesem ono što traži. Tukao me je i dok sam bila trudna, maltretirao je i decu, pa sam pre tri godine bila u Sigurnoj kući u Beogradu. Bio je kockar, što je još više pogoršavalo naše bračne odnose. Prošlog četvrtka došao je čovek koji me je obavestio da je Jozef založio kuću kao garanciju za zajam koji nije vratio i rekao mi da ja i deca moramo da odemo. Odlučila sam da se sa četiri ćerke vratim kod roditelja jer nisam imala kud - kaže za Press Branka Horvat.

Međutim, kako navodi Branka, Jozef se nije pomirio sa njenim odlaskom i pretio je da će ubiti i nju i decu.

- Dok sam bila na putu prema roditeljskoj kući, stizale su mi telefonske poruke od njega. Poručio je da će doći u Baličevac i da će nas sve zaklati - priča Branka.

Krvava drama... Branka Horvat pokazuje mesto na kojem je ubijen Jozef

Jozef je u ponedeljak stigao u Baličevac i tražio od Branke da mu dozvoli da odvede decu do Niša da bi im navodno nešto kupio, ali ga je ona odbila.

- Strahovala sam za bezbednost dece znajući da je spreman na sve i nisam dozvolila da ih odvede sa sobom. On je počeo da me tuče, umešao se i moj brat Miljan. Dograbila sam neku cepanicu u nameri da odbranim brata, ali me je on odgurnuo. Da li od udarca ili od traume, ja sam se onesvestila. Kada me je brat polio vodom, videla sam kako otac udara Jozefa čekićem, a zatim i motikom. Jozef je bio sav krvav. Kada se otac odmakao, shvatili smo da je mrtav - kaže ona.

Njena majka Verica ističe da je čitava porodica od prošlog četvrtka, kada su Branka i deca došle u Baličevac, živela u strahu.

- Jozef je zvao telefonom, govorio je da će nas poklati, da će jedno po jedno dete nabadati na nož! Nismo smeli da spavamo, trzali smo se kad god smo čuli da vozilo prođe ulicom. U ponedeljak je stigao, uleteo u kuću i počeo da tuče Branku i Miljana. Moj suprug je pokušao da ih odbrani - kaže Verica.

Ona ističe da se zločin mogao sprečiti da je policija stigla ranije.

- Jozef je najavio svoj dolazak, pa smo mi obavestili policiju. Oni su nam obećali da će odmah doći, ali ih nije bilo. Kada je došlo do tuče, moja devetogodišnja unuka ih je ponovo pozvala, oni su došli, ali je već bilo kasno - kaže Verica, i dodaje da je devojčica, kada je videla da joj je otac mrtav, povikala: „Živela sloboda"!

Нема коментара: