brojač poseta

понедељак, 30. март 2009.

Sina mi ubili novi „zemunci"!

Snežana Selimović, majka Damira Selimovića (23), koji je u subotu ubijen u naselju Nova Galenika, tvrdi da su joj sina ubili članovi novog „zemunskog klana"!

slika

Žrtva... Damir Selimović

Ožalošćena majka kaže da njen sin nije bio narko-diler i da ne zna zašto se zamerio ubicama.

Zločin se dogodio u subotu oko 13 sati u ulici Jovana Stojsavljevića ispred broja 45, ispod prozora stana porodice Selimović. Sat vremena posle obračuna policija je uhapsila Srbislava Bursaća (22) i Stevana Arsenijevića (24) zbog sumnje da su ubili Selimovića.
Mladićeva majka kaže da je sa terase videla kako Bursać puca u njenog sina!

- Damir je pre nesreće razgovarao telefonom sa nekim. Čula sam deo razgovora. Sećam se da je u jednom trenutku besno rekao:

„Kod kuće sam i nemam nameru nigde da idem! Ako ti trebam, dođi!" Ubrzo posle toga ispod naše terase je stao crni „mercedes", a on je izašao napolje. Bursać i njegov drug su sa pištoljima izašli iz automobila, kao gangsteri! Razgovarali su kratko o nekim kolima, ali nisu galamili. U jednom trenutku Damir je rekao: „Dao sam joj branik, šta još hoćeš?" Onda se okrenuo i uputio ka zgradi.

Međutim, Bursać ga je pozvao govoreći: „P..., gde ćeš? Što bežiš?" Kada se Damir okrenuo, pucao mu je pravo u grudi! Čula sam tri-četiri pucnja. Istrčala sam napolje da mu pomognem, ali je on već bio u ropcu - kaže očajna majka.

Snežana Selimović je izričita da njen sin nije prodavao drogu i da ne zna zašto je ubijen.

- Mog sina su ubili članovi novog „zemunskog klana", koji se uveliko stvara! Ne znam šta su pokušavali i zbog čega su mog sina hteli da uvuku u svoje društvo. Damir je do svoje 15. godine igrao fudbal u FK „Zemun", a poslednjih osam godina je trenirao u teretani. Da je bio narko-diler, na stanu bismo imali pancirna vrata! Muž mi je taksista i imali smo novca za preživljavanje, nizašta drugo - rekla je Snežana.

Нема коментара: