brojač poseta

петак, 27. март 2009.

Premijera srpskog bestselera

Predstavnici Dačije tvrde da bi „sandero 1.4 LPG“ s jednim punjenjem mogao da pređe skoro 1.200 kilometara...

Srpska premijera na Salonu u Beogradu, koji počinje danas i traje do 5. aprila, je i „dačija sandero“, koja se već pola godine prodaje sa uspehom, ali do sada nije bila zvanično predstavljena. Moderni hedžebek stvoren je na bazi „renoa klio“ druge generacije, s kojim i deli većinu komponenata.

KLASA - Simbioza je odrađena kao pun pogodak, jer „sandero“ sa dužinom od 402 cm, prostranom kabinom, velikim klirensom (15,5 cm) i prtljažnikom zapremine 320 litara, nudi sve što je potrebno četvoročlanoj porodici. Za razliku od starijeg brata „logana“, „dačija sandero“ se vozi savršeno i gotovo tiho do maksimalno dozvoljene brzine u Srbiji od 120 kilometara na sat. Upravljač je prilično direktan i realno prenosi „signale sa puta“, a visoku ocenu zaslužuju kočnice i petostepeni ručni menjač.
Osnovni „sandero“, sa 1,4-litarskim benzinskim motorom od 70 KS i opremom koja uključuje ABS i vazdušni jastuk, startuje od 6.990 evra. Isporuka je odmah, a garancija je na tri godine. „Sandero“ sa daleko bogatijom paketom opreme, u koji ulazi i ručni klima uređaj, košta 8.400 evra.
Prijatno i isplativo rešenje predstavlja „sandero“ sa dizel agregatom 1.5 dCi sa 70, odnosno 85 KS, koji emituju samo 120 grama štetnog CO2 po kilometru. Prosečna potrošnja retko prelazi 6,5 litara na 100 pređenih kilometara.
Na našem tržištu uskoro bi trebalo da se pojavi i „sandero“ sa benzinskim motorom od 1,2 litara (75 KS) i 16 ventila, kao i sa agregatima na alternativno gorivo 1,4 LPG (75 KS) i 1.6 LPG (90 KS), koji pored benzina koriste i tečni naftni gas (ugrađuje se u „sandero“, „dačiju“ i „dačiju MCV“). Standardan rezervoar kod „sandera“ može da primi 50 litara benzina, dok je rezervoar za tečni naftni gas zapremine 34 litara, postavljen umesto rezervnog točka. Predstavnici Dačije tvrde da bi „sandero 1.4 LPG“ s jednim punjenjem mogao da pređe skoro 1.200 kilometara.

Нема коментара: