brojač poseta

среда, 18. март 2009.

Policija pretukla mladiće

Miloš Prelić (50) iz Čačka podneće tužbu protiv pet policajaca iz Nove Varoši koji su, kako tvrdi, pretukli njegovog sina Filipa (24) bez ikakvog povoda u noći između nedelje i ponedeljka ispred diskoteke „Krug" u Novoj Varoši

brutalno prebijen... Filip Prelić

Pored Filipa, policajci su pendrekom tukli i Bojana Ćebića (33) iz Prijepolja, koji je pokušao da pomogne Filipu. Policija tvrdi da su ovi mladići napali policajca, pri čemu je on zadobio telesne povrede.

Student Filip Prelić na leđima ima brojne modrice od udaraca, probijen mu je obraz, ima hematome u ustima, a na glavi rane od kamena. Povrede je zadobio nakon odlaska u diskoteku „Krug" u Novoj Varoši.

- Video sam svog druga Radovana Davidovića kako ga neko udara flašom po glavi. Strčao sam niz stepenice da mu pomognem, pa sam i ja dobio udarce. Istrčao sam napolje, a za mnom je pošla grupa mladića koji su me gađali flašama, pikslama i čašama. U jednom momentu sam primetio policajca. Osetio sam sigurnost, spustio ruke i prišao mu - kaže Prelić.

- Kada sam mu prišao, jedan mladić me je preko njega udario kamenom u glavu. Pao sam na zemlju i od tada se ničega ne sećam.

Kasnije se sećam da su me dva policajca osvešćivala. Onda su mi stavili lisice na ruke, mene i još nekoliko mojih drugova odveli u stanicu i saslušavali nas. Posle toga završio sam u bolnici, da bi me u ponedeljak zvali u stanicu i rekli mi da će protiv mene biti podneta krivična prijava - ispričao je Prelić.

Filipov drug Bojan Ćubić kaže da ga je jedan od policajaca udario pendrekom po glavi dok je pokušavao da pomogne besvesnom Filipu.

- Kada sam izašao iz diskoteke, prvo sam video Davidovića krvavog na jednoj pozidi. Video sam jednog policajca kako ga pendrekom udara dok on nepomično leži na zemlji. Prišao sam da vidim je li živ, a onda me je taj policajac udario pendrekom u glavu. Pao sam pored Filipa, a onda sam osetio nekoliko udaraca palicom po glavi i po leđima - ispričao je Ćubić.

Prijepoljska policija saopštila je da će protiv sedmorice mladića iz Prijepolja, Čačka i Nove Varoši biti podnete prekršajne prijave zbog narušavanja javnog reda i mira, a protiv Filipa i Bojana krivična prijava zbog napada na službeno lice u vršenju službene dužnosti.

2 коментара:

Juca Buca је рекао...

Ne znam. Mozda i nije sve ovo za osudu. Ko zna sta se tu tacno desilo. Da sam pocitala da se ovo dogodilo u nekom drugom gradu u Srbiji, verovatno bih okrivila policiju i poverovala u sve sto pise.
Ali, momci,koji rade u Novoj Varosi u policiji, su ok. momci. Nije da ih branim, vec govorim istinu, znam da ne bi napali nikoga bez razloga.
Ne razumem zasto se za takve incidente okrivi uvek policija? Nije njima duznost da prave probleme, vec naprotiv.
Mozda da znam prezimena doticnih policajaca, drugacije bih mislila, ali ovako sam na njihovoj strani.

Juca Buca је рекао...
Аутор је уклонио коментар.