brojač poseta

четвртак, 19. март 2009.

ČANKOV ŠOU U SKUPŠTINI

Lider LSV-a Nenad Čanak pravo iz kuće „Velikog brata" juče došao u parlament, ponovio da je taj rijaliti-šou „dno dna", ali tvrdi da nije narušio ugled parlamenta

Obezbedio kvorum vladajućoj većini... Nenad Čanak juče u Skupštini

Obezbedio kvorum vladajućoj većini... Nenad Čanak juče u Skupštini

Lider LSV-a Nenad Čanak izašao je juče ujutru iz kuće „Velikog brata" i došao pravo u Skupštinu Srbije, kako bi glasao za set zakona koji su bili na dnevnom redu. Čanak je odbacio tvrdnje opozicije da je u Skupštinu došao jer vladajuća koalicija nije mogla da obezbedi kvorum i rekao da je u kuću VB ušao da bi mladim ljudima pokazao da je taj rijaliti-šou „dno dna".

Nisam uzeo pare, ugovor ću objaviti

Juče posle podne nije bilo jasno da li će se Nenad Čanak vratiti u kuću „Velikog brata". On je zagonetno pričao o propozicijama ovog rijaliti-šoua:

- Videćemo kakve su propozicije. Nije praksa da neko ulazi i izlazi, ali postoji i ta mogućnost. Do kraja dana će se rešiti - kazao je Čanak oko 17 sati. On je naglasio da pre ulaska u kuću VB nije dobio nikakav novac od produkcijske kuće „Emoušn", a da će ugovor koji je potpisao sa njima biti javan čim se serijal završi. Čanak je rekao da će sav novac koji eventualno dobije dati u humanitarne svrhe, za bolnicu u Novom Sadu.

Lidera LSV-a je od kuće „Velikog brata" do Skupštine dovezlo vozilo produkcijske kuće „Emoušn", a u salu je ušao na zadnja vrata, iako ga je gomila fotografa i novinara čekala na drugom delu hodnika. Lider LSV-a je u sali proveo skoro četiri sata i glasao za sve zakonske predloge vladajuće koalicije.

Ni narkoman, ni alkos

Na pitanje da li je tačno da je morao da izađe iz kuće na Košutnjaku jer vladajuća koalicija nije imala potreban kvorum od 126 poslanika, Čanak je rekao da u Skupštinu dolazi zato što ga je izabrao narod.

- U Skupštini sam jer sam bio na pobedničkoj listi „Za evropsku Srbiju", a u kuću „Velikog brata" sam ušao tako što sam u parlamentu uzeo neplaćeno odsustvo. Ja ne dolazim ovde da bih davao kvorum, već zato što su me građani izabrali. U VB sam otišao u znak protesta jer je taj rijaliti-šou produkt loših odnosa u društvu i otuđenja ljudi. Ulazak u kuću je bio jedini način da to kažem mladim ljudima koji to gledaju - rekao je Čanak.

Lider LSV-a kaže da ga uopšte ne interesuju komentari njegovih kolega političara, koji su se svakodnevno mogli čitati dok je bio u kući.

- Ne smatram da sam ovim svojim postupkom urušio ugled parlamenta. Ugled parlamenta je daleko više urušen ulaskom pojedinaca u Skupštinu, nego mojim ulaskom u kuću „Velikog brata". To što sam otišao da protestujem protiv otuđenja, i što sam sebe stavio pod nadzor 24 sata, pokazao sve što ja jesam, najbolje govori da nemam šta da krijem. Znate, u devet dana, čovek ako je narkoman zapašće u krizu. Ako je zavisnik od alkohola, nikotina i kocke, takođe. Da li sam ja nekoga vređao, raspirivao neku mržnju? Da li sam na bilo koji način poslao neku lošu poruku omladini? - upitao je Čanak, i nastavio:

- Da li sam im poslao poruku da žene treba poštovati ili gledati kao okvir za silikonsko-botoksne inovacije? Da li je moja poruka da je porodica najbitnija na svetu i da valja ponešto uraditi u kuhinji, ili da je provizija najvažnija na svetu? Ne vidim čime sam narušio dignitet Skupštine. To su uradili mnogi iz prethodnih i sadašnjih saziva parlamenta, mnogi za vreme čijeg ministrovanja su sklapani i sakrivani sumnjivi poslovi.

Odoleo silikonima

On je rekao da mu kolege poslanici nisu priredili nikakvu dobrodošlicu, da sa stranačkim prijateljima nije ni pričao o učešću u VB, a da ukućane nije obavestio da ide u parlament „jer su spavali", kao i da je imao instrukciju od VB da o tome ne govori.

Čanak je ocenio da mu ulazak u kuću VB neće oboriti rejting kao pojedinim britanskim političarima, kao ni da mu zgodne pevačice i manekenke neće ugroziti emotivnu vezu.

- Ja rejting nisam stekao u VB, pa ne mogu ni da ga izgubim. A ako me pitate da li moja devojka strahuje da se ne zaljubim, da počnem da se udvaram i da je varam pred milionima ljudi, nema takvog straha. Iskustvo iz dva prethodna braka i razvoda me je naučilo kako se odoleva iskušenjima - kazao je Čanak.

Нема коментара: