brojač poseta

недеља, 08. март 2009.

Biljana Obradović: RAZMIŠLJAM O BRAKU

Posle više od decenije televizijske karijere i osnivanja sopstvene produkcijske kuće, novinarka i voditeljka Biljana Obradović otkriva za Press nedelje da joj je sada privatni život prioritet i da bi uskoro volela da se skrasi pored muža i dece

s

Biću majka... Biljana Obradović

Nedavno je snimljena sa nepoznatim mladićem, za koga se šuška da je njena nova velika ljubav.

- Da, Branislav Kostadinović i ja smo već nekoliko meseci zajedno. On je jedan od najtraženijih montažera i producenata u jednoj kompaniji - otkrila je Biljana s kim je u vezi.

Da li je brak na pomolu?

- Nikada nisam u medijima želela da pričam o svom privatnom životu. Onog puta kada budem sigurna da je on taj, to ću sama javno potvrditi. Upravo je to slučaj sada sa Brankom i sa mnom. Samo mogu reći da sam ja „najbogatija žena na svetu".

Kakav je tvoj stav o deci i porodici?

- Normalno je, posebno kada si ispunjen poslovno i kada si ostvario u karijeri sve što si želeo, da razmišljaš i o tome. Ne postoji ništa lepše nego kad dođeš kući i osmehneš se svojoj deci, porodici, dečku ili mužu. Što se tiče braka, meni je bitnije da se dvoje ljudi slažu i da žive u harmoniji, nego da budu u braku samo da bi se reklo, a da ostalo ništa ne funkcioniše. A deca su vrhunac života i karijere jedne žene, ako je zdrava i može da ih ima. Razmišljam o tome, ali ne po svaku cenu. U najboljim sam godinama, kada još mogu mnogo toga da pružim i poslovno, ali mi je privatan život sada prioritet. Za nekoliko godina svakako bih želela da budem majka.

Šta smatraš svojim najvećim uspehom u karijeri?

- Ne postoji stvar na koju sam ponosnija od Formule jedan, a muškarci znaju zašto! Ali ako moram da izdvojim, onda sam najponosnija na to što sam najveće intervjue radila u periodu kada je zemlja bila zatvorena i kada je bilo pogubno reći da si iz Srbije. Tada sam intervjuisala Venus Vilijams, Huana Karlosa Ferera, Lagerfelda.. Sada, kada je svet došao kod nas i kada manje-više to nije problem, a drugi rade ono što sam ja tada radila, meni više nije izazov.

Da li ti se neko od poznatih sagovornika udvarao?

- Naša profesija je takva da prosto naučiš da budeš ljubazan sa nekim, da se osmehuješ tako da neko ko nije iz tog posla može da pomisli da je ljubaznost znak udvaranja. Svi smo surovi profesionalci, tako da kada se završi intervju, svako ide dalje. Čak i da jeste, ja na to nisam obraćala pažnju iz navedenog razloga. Prosto me niko od njih nije interesovao, a čak i da jeste, fizička lepota nije dovoljna da bi mi neko osvojio srce.

Kakav je bio susret sa NBA zvezdom Glenom Rajsom?

- Upoznala sam ga na utakmici Majami hita protiv St. Antonija. Čuvši da smo iz Srbije, odmah je pomenuo Divca i da je bio u Beogradu pre nekoliko godina, kao i to da ga je oduševio doček ispred Skupštine. Vrlo je ljubazan, kulturan i oduševljen našom zemljom.

Da ti ponude, da li bi opet radila na Pink televiziji?

- Ja sam veliki profesionalac, a svaka dobra ponuda ili zajednički interes u poslu su za mene otvorena vrata za saradnju. Često se čujem sa kolegama sa Pinka, razmenjujemo ideje, tako da ako nam se zajednička interesovanja ukrste, zašto da ne. Posao je posao, privatno je privatno.

Нема коментара: