brojač poseta

уторак, 03. март 2009.

ĐANI TRAŽI 140.000 EVRA DA UĐE U VB!

Saša Ćurčić: Imam svoju cenu na koju „Emoušn" nije pristao. Ne mogu ja kao tamo neki Burek da džabe pravim budalu od sebe!!!

Ukupno sam po izlasku iz kuće zaradio 300.000 evra i sve sam to potrošio... Ćurčić ništa ne radi džabe

Ukupno sam po izlasku iz kuće zaradio 300.000 evra i sve sam to potrošio... Ćurčić ništa ne radi džabe

Čanak: Samo ludak može da poveruje da ću ući u taj šou!

Nenad Čanak, predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine, demantovao je za Press glasine da će se i on naći u ovom rijaliti-šou. Čanak tvrdi da je lud svako ko je pomislio da će on učestvovati u „Velikom bratu": - U te priče može da poveruje samo lud čovek. Ta ideja da ja uđem u „Velikog brata" je toliko glupa da nemam šta ni da kažem. Neću da komentarišem takve gluposti i da se spuštam na nivo tog šoua - rekao je Čanak za Press.

Pobednik prvog VIP „Velikog brata" Saša Ćurčić Đani tražio je producentskoj kući „Emoušn" 140.000 evra za učešće u njihovom pompezno najavljenom rijalitiju „VIP Veliki brat - Ol stars".

Bivši fudbalski as potvrdio je za Press da je dobio ponudu da se ponovo nađe u kući u Košutnjaku, iz koje je pre dve godine izašao bogatiji za 50.000 evra, ali da ipak neće biti deo novog projekta jer organizatori nisu pristali na njegove uslove.

- Tražio sam 140.000 evra od „Emoušna" i oni nisu bili spremni da me isplate. Dakle, nisam ja njih odbio, nego oni mene - otkriva Đani, i objašnjava svoje razloge zbog kojih je doneo ovakvu odluku:

- Ja imam svoju cenu, jer sam i sam na tržištu. U ovom momentu toliko koštam i u martu bih pretrpeo finansijski gubitak od 140.000 evra da sam pristao da uđem u kuću „Velikog brata".

Zato sam im i tražio toliko novca. Ukupno sam po izlasku iz kuće zaradio oko 300.000 evra i sve sam to potrošio. Šta mi znači da uđem za siću?

Meni se nikako ne isplati da sa životom koji imam iza sebe uđem u kuću pod istim uslovima kao tamo neki Burek i da džabe pravim budalu od sebe - istakao je Đani, koji se upravo pobedom u „Velikom bratu" svojevremeno na velika vrata vratio u vrh popularnosti.

Sani, Gru, Cakana, Burek, Miki!

Prema poslednjim, nepotvrđenim informacijama, u kući u Košutnjaku naći će se veoma jaka ekipa. Od starih ukućana među takmičarima trebalo bi da se nađu Miki Đuričić, Živan Janićijević Burek, Jelena Žeželj, Milić Vukašinović, Slađana Pejić, Tanja Obradović, Daliborka Milanković, dok se od novih ukućana pominju Dalibor Andonov Gru, Sani Armani, Mia Borisavljević, Dača Tavolino, Cakana, a organizatori kao specijalno iznenađenje spremaju i ulazak jednog političko-estradnog para.

Нема коментара: