brojač poseta

недеља, 15. март 2009.

Ana Nikolić: OPET ĆU NA "BEOVIZIJU"

Žao mi je što se nisam pojavila da primim nagradu za najbolju pesmu. Ipak je to jedini festival koji poštujem i ako budem imala dobru pesmu opet ću se prijaviti

ANA NIKOLIC

Atraktivna pop pevačica Ana Nikolić ovih dana je u žiži javnosti zbog nemilih događaja koji su pratili njen nastup na „Beoviziji", gde zbog tehničke greške nije ušla u finale. Demonstrativno, Ana je odbila da nastupi u finalnoj večeri, uprkos izvinjenju i priznanju da joj je učinjena nepravda. Ipak, Ana u intervjuu za Press nedelje kaže da bi, uprkos svemu, opet pevala na festivalu koji je, pre svega, sjajna prilika za promovisanje dobre pesme.

- „Beovizija" je jedini muzički festival koji jako poštujem. Pre svega, zato što se peva uživo i zato što je to festival zabavne muzike, gde ja pripadam. Smatram da je učešće na ovoj manifestaciji dobar marketing i dobro mesto da se promoviše dobra pesma. Ako se desi da u nekom trenutku, kao što se desilo ove godine, neplanirano imam dobru pesmu, ja ću se opet prijaviti - kaže Ana.

PREZADOVOLJNA SVOJIM IZGLEDOM

Zašto si se slikala u tuđoj kući, predstavljajući je kao svoju?

- To je poluinformacija. To je takav koncept emisije i to što sam se slikala u kući Srki Boja je dogovor između njega, mene i Karamele. Da sam ja birala kuću, bilo bi to negde u Monaku ili Monte Karlu. Inače, novinare nikada ne bih pustila u svoj dom, jer mislim da bar toliko imam pravo na privatnost.

Da li si zadovoljna svojim izgledom i hirurškim zahvatima?

- Prezadovoljna sam. Ipak, mislim da je u 21. veku besmisleno i dalje pričati o plastičnim operacijama.

Zašto onda nisi pristala, da posle naknadnog poziva, pevaš na finalnoj večeri?

- Kada sam čula da nisam ušla u prvih 10 odmah sam napustila Centar „Sava", jer sam bila razočarana i povređena. Cela sala je skandirala moje ime, kako za vreme nastupa, tako i kada se otvarala poslednja koverta. Meni je to sve bilo malo nelogično. Bila sam zatečena. Celu ekipu je to jako pogodilo. Sutradan sam dobila nagradu za najbolju pesmu i žao mi je što se tada nisam pojavila, ali ja sam se u tom trenutku tako osećala. A ja uvek reagujem onako kako se osećam.

Smatraš li da bi se, kada bi i ostale kolege postupile kao što si ti, konačno stavila tačka na festivalske skandale?

- Mi u Srbiji smo valjda skloni tim skandalima. Ceo život se vrtimo na jednom mestu i uvek nam je tuđe bolje. Ako već mi nemamo formulu da nešto napravimo, onda treba da prepišemo od onih kod kojih sve funkcioniše bez problema. Zašto da mi stalno budemo izuzetak? Ovde stalno postoji prostor da nešto krene naopako.

Zameraš li koleginici Ivani Selakov koja se našla u istoj poziciji kao ti, a nije bojkotovala finale?

- Zašto bih ja njoj zamerala? Prosto, svako ima pravo na svoj izbor. Postupila je kako je mislila da treba. Smatram da je pogrešila, ali to je njena odluka.

Da li je istina da si odbila da glumiš homoseksualku u svom novom spotu za pesmu „Ekstaza"?

- Sačekajte da vidite spot, pa onda prosudite. Neću ništa unapred da otkrivam.

Kakav je tvoj stav prema gej populaciji?

- Gejevi postoje otkad postoji i čovečanstvo. To zna svako ko je učio istoriju umetnosti i pročitao neka književna dela, a ja jesam. To je tako kako je i ne treba dizati nikakvu prašinu, niti raspravljati o svemu tome i pridavati mu poseban značaj.

s2

Htela da napusti estradu... Porodica je podržala da nastavi karijeru

Da li je istina da si zbog finansijskih problema htela da se povučeš sa estrade?

- Htela sam da odustanem, ali to nikako nije imalo veze sa novcem. Bilo mi je više muka od upotrebe raznih sredstava da se dođe do popularnosti i zato sam htela da se povučem iz posla i prekinem muzičku karijeru. Međutim, porodica me je podržala da nastavim dalje i sada mi je bolje nego ikada.

Da li si po okončanju svoje „nemačke" romanse izgubila veru u ljubav?

- Nikako. Ljubav je jedna od tri stvari u koje verujem.

NEMAM DEČKA, ŠEIK JUSUF MI JE DRUG

U novinama su nedavno objavljene fotografije na kojima si sa šeikom Jusufom el Sarajem. Da li su šeici tvoj tip muškarca?

- Jusuf je moj prijatelj. Sjajno se družimo i bili smo na njegovoj jahti i lepo se proveli. Ne znači da imam nešto sa svakim muškarcem sa kojim se pojavim. Saraj je moj prijatelj koji ima devojku i to je sve.

Ne kriješ da si sama i emotivno neispunjena. Kako to može da se dogodi jednoj devojci za kojom žudi toliko muškaraca?

- Ko kaže da sam emotivno nezadovoljna? Naprotiv, jako sam ispunjena. Ne mora čovek da bude u u vezi, da bi bio emotivno zadovoljan. Mene trenutno posao ispunjava. Odlučila sam da je vreme da se posvetim karijeri, jer kod mene ljubav i posao nekako ne idu zajedno. U karijeri mi je konačno sve krenulo kako treba. Imam savršen tim za koji mislim da je dobitni i sve se odvija kako sam zamišljala. Kod mene u životu ide ili karijera ili ljubav, nikada ne mogu da se posvetim i jednom i drugom i nikada mi se u životu nije desilo da budem ostvarena na obe strane. Trenutno me ispunjava posao. A kad budem našla pravog, bićete obavešteni.

Tabloidi te nikada nisu štedeli. Koje su te priče po medijima najviše pogodile?

- Da sam presavila tabak za sve neistine koje su se pisale o meni, ja bih danas bila milijarder. Nikada se nisam bavila ni demantijima. Do sada nisam posećivala Palatu pravde, ali od sada neću sedeti skrštenih ruku.

Da li ti je krivo što je tvoja prijateljica Danijela Vranić od zajedničkog bliskog prijatelja dobila „mercedes" koji je bio namenjen tebi?

- To je dezinformacija. Ja sam prodala svoj auto i nije važno ko ga sada vozi. Trenutno vozim crni „mercedes" i uz crnu boju se osećam baš dobro i moćno. Uskoro ću kao zaštitno lice švajcarske kompanije „MG grup - MH auto" dobiti neki novi model. Videćemo šta će to biti.

Нема коментара: