brojač poseta

четвртак, 12. фебруар 2009.

VALJDA ME NEĆE OPET NAPASTI!

Žarko Šešum: Svi me ovih dana pitaju da li bi huligani ponovo mogli da mi naude kada izađem iz bolnice. Samo sležem ramenima, šta da kažem... Bilo bi to suludo. Ipak, ne znam da li ću i dalje igrati za Vesprem

Dobro je da sam živ... Žarko Šešum

Dobro je da sam živ... Žarko Šešum

Srpski rukometni reprezentativac Žarko Šešum kaže da se nada da ga huligani neće ponovo napasti, kada za nekoliko dana izađe iz bolnice u Vespremu. Šešum priznaje da prethodnih dana nije mnogo razmišljao na tu temu, jer su ga mučile strašne glavobolje, koje su se javile kao posledica loma jagodične kosti.

RSS: Turnir u znak sećanja na Kozmu

Vesprem je najavio da će organizovati turnir na kome će učestvovati klubovi za koje su igrali tragično nastradali Rumun Marjan Kozma, kao i povređeni Hrvat Ivan Pešić i srpski reprezentativac Žarko Šešum. Sličnu inicijativu pokrenuo je i Rukometni savez Srbije. Želja je da se organizuje memorijalni turnir, u čast Marjana Kozme, na kome će učestvovati reprezentacije Rumunije, Mađarske, Hrvatske i Srbije. RSS je već poslao dopise nacionalnim savezima sa tom inicijativom i izraženom željom da turnir postane tradicionalan.

Srpski reprezentativac, u razgovoru za Press, dodaje da će po izlasku iz bolnice neko vreme provesti u Vespremu, ali nije siguran da će i dalje nastupati za ovaj klub.

Zasad ne ide kući

- Najvažnije od svega je da mi je hematom na oku manji. Ako sve bude u najboljem redu, danas ili najkasnije sutra bi trebalo da budem pušten iz bolnice. Posle operacije osećao sam nesnosnu glavobolju, imao sam i uloške u nosu, tako da sam samo razmišljao da to prebrodim. Još uvek me boli glava, ali daleko manje... - istakao je Žarko Šešum.

On tvrdi da je prethodnih dana namerno bio u medijskom mraku, odnosno da posle saznanja da je Rumun Kozma preminuo nije želeo da čita mađarske novine.

- U bolnici nema televizora, nisam hteo ni da čitam štampu... Jednostavno, bio sam koncentrisan na glavobolju i ništa drugo me nije zanimalo. Stvarno nemam želju da premotavam film i sećam se tragične noći. Mislim da bi to bilo kontraproduktivno, ionako mi je bilo teško. Rekao sam već da dobro pamtim dešavanja ispred kluba, kada sam udaren u glavu - kaže Šešum.

Po dolasku Šešumovih roditelja u Vesprem, postojala je ideja da mladi bek po puštanju na kućno lečenje doputuje u rodnu Bačku Palanku. Međutim, Šešum kaže da je odustao od takvog plana jer bi u ovom trenutku taj put predstavljao strahovit napor.

Lekari: Šešumu sve bolje

Srpski rukometni reprezentativac Žarko Šešum će za nekoliko dana napustiti bolnicu u Vespremu, saopštio je direktor bolnice dr Jene Rac. Prema njegovim rečima, Šešum je dobro podneo operaciju jagodične kosti i brzo se oporavlja.

Šešumov kolega, takođe igrač MKB Vesprema, Hrvat Ivan Pešić, kojem je izvađen bubreg, probuđen je iz veštački izazvane kome i prebačen na Odeljenje intenzivne nege, dodao je Rac.

- Ostaću u Vespremu do daljeg. Mislim da u ovom trenutku nije baš pametno da putujem. Znam da mnogi žele da me vide, ali telefon mi non-stop zvoni. Zovu drugovi, saigrači, ljudi iz Saveza, novinari... Kada se budem oporavio, imaćemo dovoljno vremena da se vidim i ispričam sa svima - dodaje on.

Izolacija do daljeg

Takođe, Šešum dodaje da uopšte nije opterećen daljim koracima u karijeri, te da će o tome razmišljati za dva meseca, kada se bude vratio na teren.

- Ne znam da li ću i dalje da branim boje Vesprema. To u ovom trenutku nije ni najmanje važno. Pitaju me ovih dana mnogi da li bih ponovo mogao da budem napadnut iz osvete. Samo sležem ramenima, jer o tome ne razmišljam. Suluda mi je ta priča, ali dobro... - dodaje Šešum.

On je istakao da u životu nikad nije pomislio da će biti akter sličnih dešavanja, te da je uveren da on i njegovi saigrači ništa pogrešno nisu uradili.

- Znate kako, živimo u čudnom vremenu. Ljudima svašta pada na pamet, međutim, ovako nešto nisam mogao ni da pretpostavim. Zato i dalje želim da budem izolovan od svega, bar dok se ne oporavim - poručuje Žarko Šešum.

Нема коментара: