brojač poseta

петак, 27. фебруар 2009.

PUTIN, PA RADA!

Radmila Manojlović oduševljena idejom Dobrivoja Budimirovića Bidže da posle Miloševića, Lilića, Aleksejeva i Putina postane počasni građanin Svilajnca

s

„Zvezda Granda" Radmila Manojlović postaće počasni građanin Svilajnca, na predlog gradonačelnika tog grada Dobrivoja Budimirovića Bidže.

Ako predlog bude usvojen, Rada će biti prva estradna zvezda počasni građanin ovog grada, i to posle Slobodana Miloševića, Zorana Lilića, Aleksandra Aleksejeva i Vladimira Putina. Atraktivna Četerežanka za Press kaže da je oduševljena predlogom, i da će joj biti velika čast ukoliko postane počasni građanin Svilajnca.

- Iznenađena sam, ali i počastvovana - kaže Rada, i dodaje: - Istina je da moje selo Četerež pripada požarevačkoj opštini, ali često sam pevala u Svilajncu i dobro prolazila, pa mislim da je to razlog da budem predložena.

Rada tvrdi da sigurno nije imala protekciju, jer nikada nije pevala Bidži „na uvce".

- Samo jednom sam pevala pred Bidžom, i to zajedno sa ostalim „zvezdama Granda", na zajedničkom koncertu. Doduše, on je još tada naglašavao da sam ja „njihova", misleći na Svilajnac - kaže Rada.

Odluku o potencijalnom imenovanju Manojlovićeve za počasnog građanina doneće komisija za dodelu priznanja opštine Svilajnac na jednoj od narednih sednica.

slika1

Bidža: Radu mogu da miniraju samo ovi što vole „rokove"

Dobrivoje Budimirović Bidža obrazložio je za Press svoj predlog.

- Predložio sam da Radmila postane počasni građanin mog grada, jer je ona iz našeg kraja. Mlado je dete, do juče je išla u gimnaziju. Ona je ostavila pečat na ovaj kraj. Ako predlog bude usvojen, ona će biti proglašena za počasnog građanina na Dan opštine, 8. oktobra. Mi starosedeoci volimo narodnu muziku, a ovi koji su okrenuti Zapadu više vole te neke „rokove", pa ko zna, možda predlog ne bude „po želji" demokratije - kaže Bidža za Press.

slika2

Bilo jednom u Americi... Rada i Milan na februarskoj turneji

Milan i ja nismo leđima zatvorili vrata

Rada se pre nekoliko dana vratila sa turneje po Americi, na kojoj je bila zajedno sa ostalim „zvezdama Granda". Naravno, i sa bivšim dečkom Milanom Stankovićem. Zajednički dani u dalekoj Americi nisu pomogli da se pomire, ali Rada kaže da nikad ne treba reći nikad.

- Milan i ja nismo leđima zatvorili vrata naše veze. Jednostavno, obaveze su stale između nas, i dogovorili smo se da se posvetimo svako svojoj karijeri. Sada smo samo dobri prijatelji, i tako je do daljeg - objašnjava Rada, koja će uskoro ponovo na put sa Milanom, ovog puta na turneju po Kanadi krajem marta.

Нема коментара: