brojač poseta

недеља, 22. фебруар 2009.

OSTAVILI NAS DA SE SMRZNEMO!

Irfan Mensur, koji se sa suprugom Srnom Lango našao u koloni od 50 kola zatrpanih snegom na izlasku iz Niša, kaže za Press da je neverovatno da se punih deset sati, sve do jutra, nije pojavio niko od nadležnih da im pomogne

s1

Jako smo se uplašili! Bilo je trenutaka straha, očajanja... Irfan Mensur i Srna Lango

Glumački par Srna Lango i Irfan Mensur proveli su oko deset sati zarobljeni u mećavi na izlasku iz Niša. Tog četvrtka uveče imali su u Nišu predstavu. Krenuli su za Beograd oko 12, da bi već oko 12.30 stali kod hotela „Nais" nedaleko od naplatne rampe. Od tada, pa do ujutru do 10 sati nisu se pomerili.

Irfan Mensur kaže da je dobro da su ostali živi i prepričava za Press nedelje dramu kroz koju su prošli kobne noći. On kaže da su skoro deset sati proveli u svojim kolima, potpuno zavejani u koloni od oko pedeset vozila.

Panika zbog goriva

- Svi u koloni su doživeli isto što i mi. Ne znam da li su svi, kao mi, imali dovoljno benzina, da li su se smrzavali, imali decu u kolima, da li su nešto poneli... Mi u kolima nismo imali ništa, ni hranu, ni vodu, jer smo planirali da stanemo na prvoj benzinskoj pumpi. Goriva smo, na svu sreću, imali dovoljno i to sam shvatio posle prvih pet sati, jer nisam znao koliko mi auto troši u leru i na grejanje. To mi je i bila najveća panika, ali sam shvatio da ćemo moći da izdržimo najviše dvanaest sati - kaže Mensur.

Glumac kaže da je neverovatno da se za sve to vreme, iako je on neprestano telefonirao nadležnima, niko nije pojavio, sve do ujutru. Zvao je saobraćajnu policiju, gde su mu ljubazno rekli da mora da bude strpljiv. Za to vreme sneg je toliko napadao, da su Srna i Irfan bili zatrpani u svojim kolima do te mere da nisu ni vrata mogli da otvore.

s2

- Jako smo se uplašili! Bilo je trenutaka straha, očajanja, ljutnje... Ali i trenutaka kada smo se smejali neverovatnoj količini slučajnosti, jer je naša tehnička ekipa samo 15 minuta pre nas prošla nesmetano. Svakog jutra moram da popijem određene tablete, koje tada nisam poneo, ali to je najmanje tragično u celoj situaciji. Najgore je što se moglo desiti da neko od ljudi u koloni nema dovoljno benzina, a toj koloni niko nije mogao prići, niti je iko prišao cele noći, uz sve moje molbe telefonom. Trebalo je da odmah, još oko ponoći, pošalju ljude i mašine. Dva puta sam pokušao da izađem iz kola, ali sam se posle minut vraćao. Ne mogu da vam opišem tu količinu vetra i nečeg belog što leti kroz taj vetar. Mi de fakto deset sati ništa nismo videli ni ispred ni iza sebe. Samo smo čekali da vidimo šta će se desiti. Bilo je to neverovatno nevreme - priča poznati glumac.

Istrošile se baterije

U međuvremenu, istrošile su se i baterije u njihovim mobilnim telefonima. Poslednje što su uspeli je da pozovu televiziju Studio B i traže pomoć. Ipak, tek oko 10 ujutru pojavili su se radnici i mašine koje su otkopale njihova kola iz snežnog nanosa, posle čega su krenuli za Beograd. Stali su na prvoj pumpi da sipaju gorivo, okrepe se i dođu malo k sebi. Posledice još osećaju, promukli su i premoreni.

Irfan Mensur zaključuje da je tog dana i noći proveo skoro 24 sata u automobilu, jer su problema na putu imali i ka Nišu.

Нема коментара: