brojač poseta

недеља, 15. фебруар 2009.

OLIMPIJSKA LJUBAV

Džej Džej je otišla u Peking po medalje, a desila joj se ljubav na prvi pogled sa crnogorskim vaterpolistom. Imaju mnogo obaveza, pa svaki slobodan trenutak koriste da budu zajedno

s

Sportisti u ljubavi... Jelena i Mlađan

Avgusta prošle godine najbolja srpska teniserka Jelena Janković otišla je u Peking da pokuša da osvoji olimpijsku medalju za Srbiju. Iako je dala sve od sebe, rezultati nisu bili baš kao što smo priželjkivali - Jelena se borila sa povredom, a onda kao grom iz vedra neba desila joj se ljubav na prvi pogled u koju, kako kaže, do tada nije verovala.

U olimpijskom selu upoznala je crnogorskog vaterpolistu Mlađana Janovića. Ubrzo se kratko prijateljstvo pretvorilo u ljubav i tako prekinulo Jeleninu višemesečnu samoću posle raskida s dečkom Nemanjom, sa kojim je dugo bila u vezi.

- Mlađan mi se dopao na prvi pogled. Zanemarimo li fizički izgled, privukla me je njegova skromnost. Inače, nije preterano fotogeničan, tako da je mnogo lepši u prirodi nego na slikama. Ranije nisam verovala u ljubav na prvi pogled, a to sam i rekla u jednom intervjuu. Mlađan ga je pročitao, posle čega me je pozvao i rekao mi: „Jeco, je li to zaista tako?" Objasnila sam mu da sam intervju dala nekoliko meseci pre našeg poznanstva, kada sam zaista verovala da meni tako nešto ne može da se dogodi. Međutim, sama sam sebe demantovala - ispričala je Jelena koja inače radije govori o svojim kreacijama i tenisu nego o privatnom životu.

Ipak, ljubav sa zgodnim vaterpolistom obelodanila je samo mesec dana nakon početka njihove veze.

Posle Olimpijade, Jelena je sa roditeljima otišla na trodnevni odmor u Crnu Goru, ali i da iskoristi priliku da se ponovo vidi sa novim dečkom.

Potom je u to vreme svetska teniserka broj 1 morala da otputuje na US open, gde je u finalu izgubila od Serene Vilijams.

- Svakom čoveku prija kada je emotivno ispunjen. Kada sam privatno zadovoljna biću najbolja i na terenu. Sreća i ljubav me motivišu da igram mnogo bolje i opuštenije - priznala je u jednom intervjuu Džej Džej.

Ni 24-godišnji crnogorski vaterpolo reprezentativac nije krio da mu je Jelena osvojila srce.

- Nikada nisam imao utisak da je Jelena uobražena. U to sam se i uverio kada sam je upoznao. Jelena je super osoba, veoma pozitivna. Oduvek sam mislio sve najbolje o njoj, i u to sam se i uverio na Olimpijadi - priznao je Janović.

Čini se ipak da je najveći problem u vezi sa ovo dvoje sportista zapravo malo slobodnog vremena koje maksimalno koriste da se vide. Novu godinu su proslavili u jednom beogradskom hotelu, zajedno su proveli i godišnji odmor, a potom se svako vratio svojim obavezama. Ipak, oboje maksimalno podržavaju jedno drugo u karijerama, raduju se uspesima i teše kada dožive poraz.

Ipak, mediji ne samo da koriste svaku priliku da saznaju nešto o našem možda najpopularnijem paru, već su otišli i korak dalje pa najavili i njihovo venčanje.

- Jelena i ja smo zajedno, volimo se i lepo nam je, ali još nismo pričali na temu braka - iskreno je otkrio Mlađan Janović.

- Pogotovo o tome nisam pričao sa prijateljima, kao što se pojavilo u nekim crnogorskim medijima. Ne želim da pričam uopšte o svom privatnom životu. Kad zaista budem doneo takvu odluku, o tome ću obavestiti samo prijatelje, a ne i ceo svet - bio je izričit Janović.

Нема коментара: