brojač poseta

понедељак, 02. фебруар 2009.

NE DIRAJTE MI MELBURN!

Ana Ivanović kaže da je veoma pogađaju najave da će grend slem u Melburnu morati da promeni lokaciju, pošto je to njen omiljeni turnir

Ana Ivanović

Ne bih ja tu ništa dirala... Ana Ivanović

Ana Ivanović, peta teniserka sveta, oglasila se u svojoj kolumni povodom sve učestalijih kritika na račun organizacije Australijan opena i, po mnogima, zastarele ili prevaziđene infrastrukture „Melburn parka". Ona je napisala da je za nju ovaj grend slem od posebnog značaja, te da ne bi mogla ni da zamisli svetski tenis bez ovog turnira!

U komentaru koji je napisala za tiražni „Sandej Herald tajms" Ivanovićeva ističe da je za nju Otvoreno prvenstvo Australije ubedljivo najzabavniji grend slem turnir, pa izražava negodovanje što se poslednjih dana povela rasprava o tome treba li Australijan open preseliti iz Melburna.

„Moja ljubav prema Melburnu nikada nije bila tajna i zbog toga sam se veoma zabrinula kada sam čula da budućnost turnira baš i nije izvesna. Za mene to čak nije ni opcija o kojoj treba razmišljati: Australijan open treba da ostane u Melburnu", piše Ana.

Ivanovićeva priznaje da Australijan open možda nema tako izraženu tradiciju poput Vimbldona, ali da to nikako ne znači i da je manje značajan:

Protiv odlaganja

Ana se, takođe, ne slaže ni sa inicijativom pojedinih igrača da se termin održavanja Australijan opena pomeri za februar, mada priznaje da je to interesantna ideja.

„Ako mene pitate, ne bih menjala vreme održavanja turnira. Logično je da se turnir održava u januaru, kada je veliki broj ljudi na odmoru. Pomeranje za februar da bi se igračima obezbedilo više pripremnih turnira za zagrevanje jeste interesantna ideja, ali ja mislim da to nije neophodno. Ako pogledamo mečeve ove godine, jasno je da su svi igrači u odličnoj formi jer su se odlično pripremili".

„Ovde tradicija nije možda baš tako očigledna kao na Vimbldonu, ali to ne znači da identitet Australijan opena nije isto tako jasno definisan kao kod ostalih grend slemova. Svaki veliki turnir ima svoju jedinstvenu atmosferu: na Vimbldonu je to tradicija, u Parizu je stil i elegancija, na US openu je zabava i buka! Australijan open za mene predstavlja najzabavniji od svih grend slemova! Organizacija je fantastična, vreme je odlično, a jača strana je i termin kada se odvija turnir jer smo svi puni uzbuđenja i očekivanja na početku nove sezone. Svi su tako ljubazni ovde: nije čudo što ga Rodžer Federer zove „srećni slem".

Ana je reagovala i na učestale kritike na račun zastarelih objekata u „Melburn parku", pa je, takoreći „iz prve ruke", demantovala te navode, poručujući da je situacija upravo suprotna!

„Očigledno imam drugačije iskustvo sa terena od većine gledalaca (mogu da kažem da su ove obnovljene prostorije za igrače najbolje na svetu), ali sam razgovarala sa svojom porodicom i prijateljima, koji ovde dolaze kao navijači, i ni oni nisu imali nikakvih zamerki. Sviđa im se činjenica da se iz centre grada do ‘Melburn parka' stiže za svega 15 minuta: to ne možete ni na jednom drugom grend slemu", ističe na kraju Ivanovićeva.

Нема коментара: