brojač poseta

петак, 20. фебруар 2009.

JANOVIĆ KAŽNJEN ZBOG VIĐANJA S JELENOM

Primorac suspendovao svog vaterpolistu na 30 dana, čelnicima Kotorana dozlogrdilo to što je on više vremena provodio sa svojom devojkom Jelenom Janković nego na treninzima

s

Za ljubav nije povređen... Jelena Janković i Mlađan Janović

Vaterpolista Primorca i crnogorski reprezentativac Mlađan Janović suspendovan je zbog toga što je više vremena provodio sa svojom devojkom, srpskom teniserkom Jelenom Janković, nego na treninzima i utakmicama!

Čelnici kluba iz Kotora smatraju da je Janović bez razloga zanemarivao profesionalne obaveze, zbog čega će narednih 30 dana provesti na hlađenju. Oni nisu uzeli u obzir Janovićeve tvrdnje da je ove sezone propustio mnogo treninga i utakmica zbog povreda i bolesti. Članovi Upravnog odbora Primorca mišljenja su da je njemu to bio samo izgovor kako bi što više vremena provodio u Beogradu sa Jankovićevom.

Crnogorski reprezentativac, međutim, tvrdi da klub nema osnova da ga suspenduje, jer postoje lekarski nalazi koji potvrđuju da je tokom odsustva stvarno bio povređen.

- Veoma sam iznenađen vestima o mojoj navodnoj suspenziji, jer mene o tome niko nije informisao. S obzirom na to da sam profesionalac, nisam navikao na takav vid komunikacije i smatram validnim samo ono što dobijem napismeno. Uostalom, suspenzija nije moguća, jer ja imam uredno lekarsko uverenje da sam bio bolestan, pa ako je ipak tačno da su me suspendovali, uložiću žalbu - rekao je Janović za „Vijesti".

slika

S bronhitisom u „Areni"

Janović je propustio i poslednji meč Primorca, protiv Olimpijakosa u Atini u 4. kolu Lige šampiona, navodno zbog bronhitisa i problema sa sinusima. Međutim, dok su njegovi saigrači igrali jednu od najvažnijih utakmica u sezoni, Janović je bio u „Beogradskoj areni" i posmatrao Jelenu Janković, odnosno duel srpskih i japanskih teniserki u Fed kupu. Istovremeno, Primorac je poražen od Olimpijakosa 9:8.

On je dodao da ga u ovom trenutku mnogo više interesuju utakmice reprezentacije, jer u Primorcu ne ispunjavaju osnovne obaveze. Naime, igrači aktuelnog šampiona Crne Gore tri meseca nisu primili platu.

- Mislim da sam kao reprezentativac ugrožen, jer nemam adekvatne pripreme za obaveze koje me očekuju ovog leta, za završni turnir Svetske lige, koji će biti održan u Podgorici i Svetsko prvenstvo u Rimu. Zato, ako je sve to sa suspenzijom tačno, očekujem reakciju ljudi iz Vaterpolo saveza CG, koji znaju moju trenutnu situaciju, jer sam ih na vreme obavestio. Žalosno je što ružno iskustvo doživljavam od svog matičnog kluba, za koji sam emotivno vezan - poručio je Janović.

Stasiti Crnogorac i naša najbolja teniserka Jelena Janković u vezi su od Olimpijskih igara u Pekingu, kada su se i upoznali u „Mekdonaldsu". Međutim, zbog brojnih sportskih obaveza koje oboje imaju ne stižu da se viđaju redovno, ali su Novu godinu proveli zajedno. Inače, Jelena je pre Mlađana bila u dugogodišnjoj vezi s košarkašem Nemanjom Mirkovićem, koji živi u Americi, ali je s njim nekoliko puta raskidala jer nisu mogli da usklade ljubav na daljinu.

Нема коментара: