brojač poseta

четвртак, 12. фебруар 2009.

HULIGANI PRETUKLI KOŠARKAŠA!

Dvadeset navijača FK „Radnički" napalo u centru Valjeva košarkaša Metalca Nikolu Tomaševića (18) i nanelo mu teške povrede. Ista grupa huligana prebila jednog mladića i devojku u centru grada

Stradao ni kriv ni dužan... Nikola Tomašević

Stradao ni kriv ni dužan... Nikola Tomašević

Dvadeset huligana pretuklo je u centru Valjeva Nikolu Tomaševića (18), košarkaša Metalca! Napadači, za koje se pretpostavlja da su navijači FK „Radnički" iz valjevskog naselja Peti puk, zaustavili su u noći između nedelje i ponedeljka Nikolu nasred ulice i naneli mu teške povrede! Iste večeri ova grupa napala je i pretukla još jednog mladića i njegovu devojku!

Grupa od dvadesetak tinejdžera presrela je u ponedeljak oko jedan sat posle ponoći Nikolu Tomaševića, mladog košarkaša i đaka Medicinske škole u Valjevu. Nikola kaže za Press da je, čim je ugledao ove mladiće, odmah pokušao da izbegne susret sa njima i pređe na drugu stranu ulice.

- Međutim, ispred mene su iskočila trojica mladića, između 18 i 19 godina, koje poznajem iz viđenja i koji se predstavljaju kao navijači FK „Radnički", a poznatiji su kao grupa „Divlja telad". U isto vreme, iza mojih leđa pojavilo se još najmanje 17 napadača, od kojih su neki dečaci od 15 do 16 godina! Jedan od starijih mi se obratio pitanjem šta ja imam protiv momaka iz naselja Peti puk, a onda je počela serija udaraca sa svih strana - priča Nikola, i dodaje da je dobio nekoliko udaraca pesnicama i da je išutiran po celom telu:

- Uspeo sam da pretrčim na drugu stranu ulice, ispred kluba „Central", gde su me oborili na pločnik. Tada sam dobio još jedan udarac nogom u glavu i izgubio svest. Drug koji je bio sa mnom te večeri ispričao je da su me oni tukli sve dok nisu čuli sirenu interventne policije - navodi Nikola.

Krivične prijave protiv napadača

U valjevskoj policiji saopštili su da će protiv aktera tuče u centru Valjeva, u ulici Vuka Karadžića, u kojoj je prebijen Nikola Tomašević, biti podnete podnete prekršajne i krivične prijave, dok će protiv jednog mladića biti podneta krivična prijava zbog nasilničkog ponašanja. Prijave će biti podnete i protiv četvorice mladića koji su kod hotela „Grand" napali momka i devojku.

Tomašević je u besvesnom stanju i sa brojnim povredama po glavi i telu prevezen u valjevsku bolnicu, gde mu je ukazana prva pomoć. Zbog povreda koje su vidljive na njegovom licu i telu Nikola još uvek ne može da ide u školu i na treninge.

- Iste večeri, ova grupa huligana napala je u centru Valjeva, u Knez Miloševoj ulici, jednog mladića iz grada i njegovu devojku koja je došla iz Beograda. Njih dvoje su takođe bez razloga maltretirani i dobili su nekoliko udaraca - kaže Nikola, i navodi da su problemi sa mladićima iz Petog puka počeli još 2007. godine. Tada je bio očevidac tuče u kojoj je napadač bio pripadnik ove grupe huligana.

- Zadesio sam se u kafiću kada je jedan momak napao mog druga i drugaricu. Hteo sam da sprečim tuču, ali sam od mladića iz te grupe huligana dobio pivsku flašu u glavu, zbog čega sam morao da odem na ušivanje. Protiv tog momka je vođen sudski proces, a ja sam godinu dana dobijao pretnje i poruke u gradu od te grupe da povučem prijavu i svedočenje. Dve večeri pre ovog napada dobio sam poruku da će me u suprotnom odvesti u neku šumu i prebiti - kaže Nikola, i navodi da je te pretnje prijavio policiji.

Njegov otac Branko Tomašević (49) kaže da njegov sin nije jedini koji je imao problema sa ovom grupom huligana.

- Nakon prvog napada čuo sam od nekoliko roditelja da su i njihova deca imala probleme sa tom grupom koja se predstavlja kao „Divlja telad", i da nema vikenda, a da ne izazovu tuču u gradu. Ne biraju ni mesto ni povod da nekoga pretuku. Kolovođe ove grupe se znaju, upozoravao sam policiju na to i dobio samo odgovor da pišu krivične prijave protiv njih. Šta će preduzeti da se ovako nešto ne dogodi nekom drugom ili roditelji treba da uzmu pravdu u svoje ruke - ogorčen je Tomašević.

Članovi grupe koja se predstavlja kao „Divlja telad" slove za navijače FK „Radnički". Mnogi smatraju da se samo kriju iza ovog kluba, a da su u pitanju klasični huligani i nasilnici. Nekoliko dvadesetogodišnjaka već ima dosije zbog krađa i tuča, i oni za sobom, kao navodni navijači lokalnog fudbalskog kluba, vuku veći broj tinejdžera, među kojima ima i osnovaca. Tako u grupi, i već pod dejstvom alkohola, izlaze u grad i prave probleme. Naši izvori navode da su na gotovo svim gostovanjima Radničkog pravili probleme.

- Tako su u Osečini upali u jednu prodavnicu, pokupili sve što im se našlo pod rukom i pobegli. Pretpostavlja se da ta grupa stoji i iza brojnih grafita sa porukama mržnje koji su ispisani po Valjevu - navodi jedan žitelj valjevskog naselja Peti puk.

Нема коментара: