brojač poseta

петак, 27. фебруар 2009.

Cene letovanja niže i 35 odsto

Ako se po jutru dan poznaje, plaže na Mediteranu i Crvenom moru biće ovog leta prepune gostiju iz Srbije. Za samo jedan sat od otvaranja Međunarodnog sajma turizma u Beogradu stvorila se do sada neviđena gužva, a posetioci su se najviše interesovali za letnje aranžmane. Ubedljivo najtraženije su Grčka i Turska, a slede Egipat i Crna Gora.


Na Sajmu učestvuje 850 izlagača iz celog sveta koji su se smestili na 15.000 kvadrata izložbenog prostora. To je manifestaciji dalo notu šarolikosti jer su se na gotovo svakom koraku mogli videti ljudi u različitim narodnim nošnjama, čiji je zadatak bio da animiraju posetioce i privuku ih na štand zemlje koju predstavljaju. Tako su Makedonci angažovali orkestar koji je u nošnjama svirao njihovu muziku, Egipćani su bili prerušeni u faraone, Sirijci su obučeni u njihove nošnje služili kafu i kolače…, a za njima svakako nisu zaostajali ni predstavnici Srbije.
Pažnju posetilaca privukli su pre svega štandovi turističkih agencija koje su izašle sa ponudom za uskrs i 1. maj u evropskim gradovima, ali i za predstojeću letnju sezonu. Ponude za letovanje bile su neuporedivo najtraženije na celom sajamskom prostoru.
Cene letovanja, generalno gledano, biće na nivou prošlogodišnjih, s tim što su ovoga puta popusti mnogo veći i što građani imaju mogućnost da letovanje plaćaju u šest rata. Treba, međutim, napomenuti da većina agencija nije imala kompletnu ponudu za letnju sezonu, pa su posetioce dočekali sa cenovnicima za Grčku i eventualno za Tursku, dok su im cene za ostale popularne destinacije još u izradi i biće poznate do kraja Sajma ili u prvoj polovini marta.
Jedina agencija koja se predstavila sa kompletnom ponudom bila je, tradicionalno, „Džoli trevel“. „Džoli“ se zbog krize fokusirao na to da jeftin odmor ponudi za porodice, i to u nekoj od popularnih mediteranskih destinacija - Grčkoj, Turskoj, Egiptu, Tunisu, Majorki, Azurnoj obali i Hrvatskoj.

Нема коментара: