brojač poseta

уторак, 27. јануар 2009.

UNIŠTEN SAM ZBOG JELENE!

Damir Dokić: Mnogo me je pogodila Jelenina izjava da ne želi da se pomirimo. Ja sam je podigao, ja sam joj kupio prvi reket... Ako ne želi da me vidi, neću ni da gledam njene mečeve

Tokom Jeleninog meča protiv Klejbanove naglo mi je skočio šećer u krvi, pa su čak i doktori morali da dođu da mi daju injekciju insulina ... DAMIR DOKIĆ

Damir Dokić, otac Jelene Dokić, teško je pogođen izjavama koje njegova ćerka poslednjih dana daje svetskim medijima. U telefonskom intervjuu za Rojters Dokić je rekao da je „uništen otkako je Jelena rekla da se nikada neće pomiriti s njim".

- Sve mi se srušilo zbog Jeleninih komentara. Ja sam je podigao, ja sam joj kupio prvi teniski reket koji je uzela u ruke i ja sam je trenirao do „broja 4" na svetu! Nikada neću putovati u Australiju, niti ću gledati njene mečeve ovde, u Srbiji, preko TV-a, pošto je ona rekla da ne želi da me vidi i da smo završili - rekao je Dokić.

Može da kupi kartu i gleda

Direktor Australijan opena Krejg Tili smirio je strasti rekavši da, ukoliko se Damir Dokić pojavi tamo, neće imati pristup zvaničnim prostorijama:

- Gospodin Dokić može, kao i svi slobodni ljudi, da kupi kartu i gleda mečeve, ali mu neće biti dozvoljeno da ulazi u zvanične prostorije. Naravno, samo ukoliko Jelena to izričito bude dozvolila.

Misao velikog Lava Nikolajeviča Tolstoja iz „Ane Karenjine" da su „sve srećne porodice nalik jedna na drugu, a svaka nesrećna porodica nesrećna je na svoj način" apsolutno važi i za Dokićeve. Izbeglištvo iz Osijeka u Sombor, a potom u Australiju, pa onda povratak u Srbiju, što je bio i početak kraja ove porodice. Jelena je otišla svojim putem, Damir i Ljiljana su se razveli, a brat Sava pridružio se majci.

Jelena se posle tri godine beznađa vratila na veliku tenisku scenu rezultatima, a ne skandalima. Koliko Damiru znači ćerkina renesansa u Melburnu, dovoljno govori podatak da mu se prilikom njenog poslednjeg meča slošilo.

- Tokom meča četvrtog kola protiv Ruskinje Alise Klejbanove naglo mi je skočio šećer u krvi, pa su čak i doktori morali da dođu da mi daju injekciju insulina. Sa ovakvim zdravstvenim problemima bio bi preveliki rizik da gledam TV prenose, a svakako neću putovati u Australiju, jer bi mi zabranili da uđem na stadion.

Najava da će možda doći u Melburn, ukoliko se Jelena probije do finala, uplašila je mnoge ondašnje dušebrižnike koji su odmah podsetili na njegovo skandalozno ponašanje. Na njihovu veliku sreću, nemaju zbog čega da brinu.

- Imao sam ozbiljnu nameru da odem u Melburn, ali to se neće dogoditi pošto iskreno mislim da mi nikada ne bi dopustili da uđem na stadion - objasnio je Dokić.

On, međutim, planira da se pojavi na najvećem teniskom turniru na svetu, Vimbldonu, naravno ako mu tamošnje vlasti dozvole. Naime, on je izbačen sa Vimbldona pre devet godina pošto je u napadu besa polomio jednom novinaru mobilni telefon.

- Pričaću sa Britanskom teniskom federacijom i pitaću ih da mi dozvole da gledam ovogodišnji Vimbldon. Nadam se da će mi odgovoriti pozitivno, pošto nisam ni pod kakvom zabranom. Ja nisam pijandura i neću ići tamo da pravim probleme. Samo želim da pratim Jelenin napredak. Ona je moja krv i prirodno je da otac želi da popravi odnose sa ćerkom. Sve porodice imaju probleme, ali ih na kraju ipak reše i nastave dalje - nada se Damir.

Нема коментара: