brojač poseta

понедељак, 12. јануар 2009.

Rotvajleri izujedali bračni par, žena završila u bolnici

Pirotska policija podnela je krivičnu prijavu protiv Dragana Ćirića. iz tog grada jer su njegova tri rotvajlera na ulici napala bračni par i ženi nanela obimne povrede zbog kojih je hospitalizovana.

Glavni policijski inspektor i komandir Policijske ispostave u Pirotu Dragan Đorđević rekao je danas agenciji Beta da su psi napali J.K. (50) i njenog supruga Ž.K. i dodao da je žena zbog više ujeda po telu na lečenju u piriotskoj bolnici, a da je suprug nakon saniranja povreda pušten na kućno lecenje.
Ortoped pirotske bolnice Milan Stojanović kazao je Beti da je primio pacijentkinju sa povredama obe natkolenice i potkolenice i podlaktice.
"Sve te povrede su nastale ujednom psa. Najteže povrede su bile na desnoj nadkolenici i tu ima dve povrede - jedna je dužine dvadesetak centimetara, širine 6-7 a dubine oko tri centimetra. Na spoljašnoj strani desne natkolenice nalazi se rana dužine oko desetak santimetra, širine oko tri i dubine dva santimera", kazao je doktor.
Prema njegovim rečima, J.K. ima i vise ujeda, otisaka zuba pasa i hematoma po nogama kao i razderotinu stopala ali nije životno ugrožena.
J.K. kaže da je vlasnika pasa, koji joj je komšija, upozorila da je kapiju dvorišta vezao žicom koja je pukla i dodala da je on obećao da će to rešiti.
"Sa suprugom krenemo na posao, ja mu pokažem i vratim se da uzmem žicu da to zavežem. U tom tri odrasla rotvajlera i jedan mali skoče na mene. Da suprug nije bio sa mnom ne znam šta bi se sve desilo. Kad me najveći pas ujeo suprug me uhvatio ispod mišice ja sam se valjda onesvestila a on me držao samo da me ne zakolju. Bio je jedan mužjak i dve ženke", kazala je ona agenciji Beta.
"Osvestila sam se valjda od bola samo kad mi je jedna od ženki otkinula deo mesa sa noge. Posle toga se ničega više ne sećam", istakla je J.K.
Prema njenim rečima, vlasnik pasa dolazi da je poseti u bolnicu i kaže da sebi ne može da oprosti što ih nije vezao.
Vlasnik Dragan Ćirić rekao je Beti da ne može da shvati kako je došlo do tog incidenta.
"Kada je majstor pravio ogradu visine 2,2 metra bio je propust na ulazu i to je vezao sa žicom troduplo. Nije mi jasno kako su mogle da se te žice pokidaju i da oni izađu. U suštini žao mi je što se to desilo. Spreman sam sve da podnesem, bilo kakve troškove i oštetu. Idem svaki dan kod nje u posetu. Od malena smo zajedno i veoma mi je žao i spreman sam da dam i kožu za plastičnu operaciju. Sve što treba mi ćemo pomoći", kazao je Ćirić.

Нема коментара: