brojač poseta

среда, 14. јануар 2009.

Ranio dečake iz puške jer su bacali petarde

Ranio dečake iz puške jer su bacali petarde
MALO CRNIĆE - Protiv Milana P. (60) iz sela Batuša u opštini Malo Crniće podneta je krivična prijava zbog sumnje da je na Božić 7. januara, oko 21.30 sati, iz lovačke puške ispalio patron na grupu dece koja su bacala petarde u njegovo dvorište i sačmom pogodio dečake M. S. (15) i A. L. (13). Povređeni dečaci su nakon ukazane pomoći i hirurškog zahvata u požarevačkoj bolnici pušteni na kućno lečenje.

Povređeni M. S. kaže da ih je te večeri u grupi bilo sedmorica i da su se veselili idući ulicom i bacajući petarde.
- Dok sam bacao petardu, osetio sam da me je nešto pogodilo u nogu, ali nisam znao šta. Od eksplozija petardi nismo čuli nikakav pucanj. Tek kada sam došao do česme i skinuo trenerku, video sam ranu iz koje je curila krv. Shvatio sam da je pucano na nas i pretpostavljali smo ko je to uradio. S drugom A. L. koji je isto pogođen sam otišao do njegovog oca i on nas je odvezao u bolnicu u Požarevcu. Tamo su mi snimili glavu i videli da imam jednu dramliju, koju su mi sutradan izvadili. Dve olovne kuglice iz noge mi još nisu izvađene jer lekari strahuju da mi ne povrede mišić - priča M. S. On i A. L. su, kaže, najgore prošli jer se bili poslednji u grupi.
I dečak A. L. tvrdi da uopšte nisu čuli pucanj, ali da je po licu osetio udarac, kao da ga je neko gađao kamenom.
- Tek kasnije kada sam video da M. S. krvari ustanovili smo da i meni curi krv sa lica, ispod oka. Imam i povredu noge, i tu me je pogodila jedna dramlija. Bojao sam se da kažem tati šta se desilo, ali sam na kraju morao da mu ispričao da smo ulicom bacali petarde. U bolnici su me operisali. Iz obraza ispod oka te noći mi je izvađena dramlija. Iz noge nije i ne verujem da će jer lekari kažu da je došla blizu koske i da bi mi oštetili mišić a ja se bavim sportom i igram fudbal - priča A. L.

Нема коментара: