brojač poseta

понедељак, 12. јануар 2009.

Pucao dečaku u grudi zbog droge

BEOGRAD - Petnaestogodišnji L. C. ranjen je hicem u grudi u nedelju u 23.50 sati na petom spratu zgrade u Ulici Nikodima Milaša u beogradskom naselju Palilula. Hitac koji je pogodio dečaka probio je ulazna vrata susednog stana i završio u regalu. Zbog sumnje da je pokušao ubistvo, u ponedeljak je uhapšen N. V. (18). Kod njega je nađen pištolj, a policija pretpostavlja da su razmirice u poslu s drogom motiv obračuna u kome je ranjen petnaestogodišnjak.


- L. C. je u teškom stanju. Operisan je, izvađena mu je slezina, ima prostrelnu ranu želuca i lekari se bore za njegov život - kaže za „Blic” izvor blizak istrazi.
Stanari zgrade kažu da su obojica mladića u stanu na petom spratu, u kom živi devojka N. V., bili nekoliko sati pre pucnjave.
- Hitac se čuo oko ponoći. Izašla sam iz stana i videla dvojicu mladića kako silaze niz stepenice. Učinilo mi se da je jedan povređen, ali tragova krvi nije bilo, pa sam se vratila u stan - kaže komšinica sa četvrtog sprata.
Mladiće je na izlazu iz zgrade primetio stanar koji čuva zgradu i kontroliše video nadzor postavljen iznad ulaznih vrata.
- Stariji je pridržavao mlađeg. Pitao sam ga šta se dogodilo. Rekao mi je da mu se drug napio, da je bacio petardu i da ga vozi kući. Bilo mi je čudno to što se stariji momak desetak minuta kasnije vratio sam, a onda je ubrzo izašao sa devojkom - priča čuvar.
U isto vreme, policiju je zbog pucnjave pozvala komšinica koja živi do stana ispred kog se dogodila pucnjava.

Нема коментара: