brojač poseta

понедељак, 05. јануар 2009.

LEPA BRENA LJUTA ZBOG NIVES CELZIJUS!

Folk zvezdu iznervirao poziv da bude specijalni gost na promociji knjige kontroverzne hrvatske pevačice

Nives Celzijus

Folk pevačica Lepa Brena prilično se naljutila zbog poziva da bude specijalni gost na nedavnoj beogradskoj promociji knjige hrvatske starlete i pevačice Nives Celzijus.

slika

Najveća eks-Ju muzička zvezda kaže da svakodnevno dobija pozive da se pojavi na raznim promocijama, premijerama, modnim revijama, ali da je jedan od retkih poziva koji je naljutio stigao sa adrese žene koja je objavila skandaloznu biografiju „Gola istina".

- Ne znam šta bih ja tamo mogla da radim i ko je uopšte ta žena - pita se Brena. - Ja sam svoje ime brižljivo gradila i negovala, isuviše sam mnogo uložila u sebe da bih mogla tek tako... Dobro pazim kad i gde se pojavljujem i nervira me kada ljudi mešaju „babe i žabe" i zovu me tamo gde mi nije mesto - rekla je pevačica.

Нема коментара: